olek101 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) hva oppnår man med internet tilkobling uten xbox live hvis du har evo-x? plis svar!! Endret 27. juli 2007 av olek101 Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 hva oppnår man med internet tilkobling uten xbox live hvis du har evo-x? plis svar!! 9155030[/snapback] er det ingen som vet? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Dersom du gidder å skrive litt skikkelig gidder jeg kanskje å hjelpe deg også. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Evo-x? Den tok jeg ikke, men uten Gold abo. har du silver, og da kan du laste ned demoer, filmer og arcade spill. Samt småtteri som bildepakker og themes. Har du gold kan du spille online mot andre. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Evo-x tipper jeg står for Evolution X, et dashboard til vanlig xbox. Edit: Ser du har laget tonnevis med rett og slett idiotiske spørsmål over hele forumet. Kan du ikke heller søke litt rundt på forum og internett? Med Google finner du hjelp mye, mye raskere enn her. Og du slipper sarkastiske typer som meg. Endret 27. juli 2007 av TwiiK Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 La nå gutten få poste, sier nå jeg. En gang i blandt kommer en NY bruker som er uerfaren, og da er det bare å sette på kaffen og vente i spenning på hva som skjer. Makan til gullkorn fra denne pjokken :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 La nå gutten få poste, sier nå jeg. Fordi du gjør det selv? tihi Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 La nå gutten få poste, sier nå jeg. En gang i blandt kommer en NY bruker som er uerfaren, og da er det bare å sette på kaffen og vente i spenning på hva som skjer. Makan til gullkorn fra denne pjokken :!: 9158993[/snapback] hehe jævli enig med deg! du skulle sett komentarene til noen av de første innleggene mine!hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå