Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Resident Evil historien?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har problemer med å skjønne RE historien. Det begynte med at ett virus (T-Virus) slapp ut fra Umbrella Corp. Det gjorde at racoon city ble infisert av zombier. Men problemet er; hva i alle dager har Resident Evil med Resident Evil 4?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den røde linjen i allt som har med Resident Evil å gjøre er, Umbrella Corp driver med forskning som gjør at det kommer monster.

Det meste andre er forskjellig fra historie til historie...

(det er vertfall slik jeg har forstått det)

Lenke til kommentar

Når du spiller som Ada i alle bortsett fra GC versjonene får du masse informasjon om umbrella og noe som kommer til å skje. Ellers når du spiller som leon virker det som at det eneste umbrella vil, er å fp "the sample". Man får egentlig ikke vite noe mer.

Får egentlig inntrykk at historien ikke har gått så mye fram i 5ern heller.

Lenke til kommentar

Jeg tror 4'eren er en slags intro til 5'eren.

Hvorfor:

Ada får tak i "the sample", og slik jeg har forstått det så jobbet hun for Umbrella? Isåfall har vel de tenkt å forske på det. Lenge siden jeg har spilt det nå.. Husker ikke selv om jeg har spilt gjennom det sånn 10 ganger :p Skryt: Har rundet det på 6 timer ^^

Endret av geiremann
Lenke til kommentar

Umbrella var vel ute etter en slags gift eller motgift i 4ern, Ada stjeler hvertfall ett eller annet fra deg i slutten når du spiller som Leon, og Umbrella har ingenting med Zombiene og monstrene å gjøre i dette spillet (så de har ikke gjort noe galt i dette spillet), er noen andre folk som har sprøytet gift i innbyggerne som gjør at de blir zombie aktige og angriper inntrengere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...