iNeo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei. Jeg har problemer med å skjønne RE historien. Det begynte med at ett virus (T-Virus) slapp ut fra Umbrella Corp. Det gjorde at racoon city ble infisert av zombier. Men problemet er; hva i alle dager har Resident Evil med Resident Evil 4?! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Den røde linjen i allt som har med Resident Evil å gjøre er, Umbrella Corp driver med forskning som gjør at det kommer monster. Det meste andre er forskjellig fra historie til historie... (det er vertfall slik jeg har forstått det) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 For meg har det alltid vært sånn: Umbrella-Corp gjør noe galt, og du må redde hele verden fra zombier. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Umbrella er ikke så involvert i 4eren da, har kommet 16 timer ut i spillet og har vært veldig lite om Umbrella i spillet, bare hints om at de er interisert i hva som skjer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Når du spiller som Ada i alle bortsett fra GC versjonene får du masse informasjon om umbrella og noe som kommer til å skje. Ellers når du spiller som leon virker det som at det eneste umbrella vil, er å fp "the sample". Man får egentlig ikke vite noe mer. Får egentlig inntrykk at historien ikke har gått så mye fram i 5ern heller. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Har bare spilt 4'ern og sett filmene.. Jeg liker ikke gamle spill med dårlige kontroller (my opinion). Lenke til kommentar
rolax Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg tror 4'eren er en slags intro til 5'eren. Hvorfor: Ada får tak i "the sample", og slik jeg har forstått det så jobbet hun for Umbrella? Isåfall har vel de tenkt å forske på det. Lenge siden jeg har spilt det nå.. Husker ikke selv om jeg har spilt gjennom det sånn 10 ganger Skryt: Har rundet det på 6 timer ^^ Endret 28. juli 2007 av geiremann Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 På professional og? Cutscensa der kan være grusomt vanskelige. Antar at du fikk med deg Adas egen fortelling og da, så det kommer sikkert til å være mye mer innviklet enn det du sa. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mesteparten av gangene på professional Har alle våpnene og oppgraderinger etc. Det var en kjedelig uke. Men som sagt, så husker jeg ikke så mye Men holder på at 4eren er en slags innledning til 5eren. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Umbrella var vel ute etter en slags gift eller motgift i 4ern, Ada stjeler hvertfall ett eller annet fra deg i slutten når du spiller som Leon, og Umbrella har ingenting med Zombiene og monstrene å gjøre i dette spillet (så de har ikke gjort noe galt i dette spillet), er noen andre folk som har sprøytet gift i innbyggerne som gjør at de blir zombie aktige og angriper inntrengere. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 litt OT her, men jeg har akkurat kommet til Chapter 3.1 i RE4, hvor langt er jeg kommet da ca? BTW; Spillet er drit fett, savner bare zombier :/ Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fett, frykta at det å frakte Ashley rundt ville bli vanskelig, det funka egentlig ganske greit =) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 det tar vel 18-20 timer å spille gjennom 4eren første gangen noe som er ekstremt lenge for et skyte spill. de fleste FPS spill blir jeg ferdig med på 6 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå