m_maursund Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hei, jeg har kjøpt Canon EOS 30D og har prøvd å bruke EOS Utility. Men jeg får beskjed om at kameraet ikke er koblet til, men vista viser at det er koblet til. Har prøvd å søke på google, men finner ikke noe der. Noen som har opplevd det samme? vh Martin Endret 27. juli 2007 av m_maursund Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei, jeg har kjøpt Canon EOS 30D og har prøvd å bruke EOS Utility. Men jeg får beskjed om at kameraet ikke er koblet til, men vista viser at det er koblet til. Har prøvd å søke på google, men finner ikke noe der. Noen som har opplevd det samme? vh Martin 9154792[/snapback] Har du lastet ned nyeste verisjon fra canon sine sider? Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 ka, har det. Kjører utlity som xp program i vista. legger jeg inn den nyeste oppdateringen fra canon, henger bare programet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå