Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Harddisk, systemet ber om formatering, er data på.

Anbefalte innlegg

Hovedkort: GIGABYTE GA-P35-DS3 S775 P35 ATX SND+GLN+U2 FSB1333 SATA2 IN (GA-P35-DS3)

Er en maxtor harddisk, ca 180g-200gb. Ok, går inn på min datamaskin. Dobbeltklikker: The disk in drive D: is not formated... Wanna do it?

Siden jeg allerede har formatert en disk no nettopp, i håp om at getdataback kunne hente tilbake, så har jeg kun denne sjangsen:P Så jeg svarer nei, i håp om at noe nyttig ligger på disken.

Ok, jeg vet at windows har hatt problemer med for store disker, har installert pack 2. osv osv. Og mange andre filer.

Disken vises som 30gb størrelse... Men dette har ikke noe særlig betydning ettersom den forrige disken som jeg måtte formatere har 320gig, og det viste den også.

Sooo... what to do what to do? Har prøvd mye, som kun har boot disk, og slave disk aktivert. Ingen cdrom eller noget. Scandisk ser ikke ut til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk et eller annet recovery program og redd ut det som er viktig. Burde gå relativt greit så lenge ingen ting annet er gått galt.

Etterpå ville jeg kjørt chkdsk og sett om det er noe som gå ann å reparere, ellers er det bare å formatere og se til at det ikke er noen permanent skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...