Mad max Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har et lite problem, jeg har kjøpt meg ny pc for 2 mnd siden( en amd athlon xp 2400, 256 mb RAM, Gainward gf4 ti 4600 golden sample, MSI kt4 ultra hovedkort). Jeg bruker win 2k pro. problemet mitt er at flere spill som krever 3d hakker, eks. Counter strike. Jeg har byttet mellom open gl og direct 3d. Jeg har også prøvd å opptatere drivere til skjærmkortet og installert en nyere versjon av direct x. Ingenting funker, jeg trur det er skjemkortet som er problemet. en annen ting som er kanskje verd og nevne er at jeg har 99,9 eller 100 fps når jeg går men så snart jeg begynner å skyte har jeg vert nede i 3 fps. plz plz noen som har et svar evt løsning? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Akk, det kan skyldes så mangt. Via 41 drivere ? Direct x? Opengl brukes i cs btw. Alle oppdateringer til wintendo ? Lenke til kommentar
Mad max Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Med wintendo antar jeg at du mener windows, i så fall jeg har service pac 3. Er det noen andre oppdateringer jeg treger? Lenke til kommentar
Mad max Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 BTW noen som vet om et prog for å skjekke temp på skjemkort? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Prøv via 4 in1 driverene, dem har sinnsykt mye å si for ytelsen. Finnes Her en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå