Scap3r Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har en Logitech Dual optical mus, å trenger hjelp til kjøp av musmatte. Hvilket underlag leser optiskesensorer best av? Har hørt kvitt og blått skal være bra! Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg bruker en func sUrface1030. Ok, kansje litt overkill, men det var et must når jeg hadde min razer boomslang, men jeg må si det at den funker helt rått med dual optical oxo. Jeg har den på en glatteste sida av func matta og den sklir enormt godt og er kjempenøyaktig. Jeg vurderer å kjøpe meg et sett med mouse skatez i tilleg siden "føttene" til logitech mus har rykte på seg for å bli fort slitte. les mere om func sUrface på http://www.func.net Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Det er riktig at optisk mus fungerer best på hvitt/blått underlag. Jeg har testet det med min Logitech Cordless MouseMan Optical, og musen reager bedre + bedre batteri-levetid. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 ratpadz er ganske brae musmatter Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Når jeg i min tid brukte optisk mus hørte jeg at blått var best, og hvitt verst. :smile: Musmatta har faktisk mye å si. Med en blå everglide giganta kunne jeg sette ned sensen min en god del før musa ble sinnsyk. Dette gjelder vel også for de nyeste musene. Tror likevel du burde gå for en func. Everglide blir raskt slitt syns jeg. Sjekk microplex.no de har det meste av musmatter. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 ALLSOP e veldig gode musmatter har en self! Eljøp har dem. hvertfall dær jeg bodde! !Dullhead Logitech usb Owns! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 19:38, AntifA skrev:Når jeg i min tid brukte optisk mus hørte jeg at blått var best, og hvitt verst. :smile:Musmatta har faktisk mye å si. Med en blå everglide giganta kunne jeg sette ned sensen min en god del før musa ble sinnsyk. Dette gjelder vel også for de nyeste musene. Tror likevel du burde gå for en func. Everglide blir raskt slitt syns jeg. Sjekk microplex.no de har det meste av musmatter. Hvordan stiller jeg sensen? Har den lille blåe 800dpi musa fra logitech på usb porten. JEg hadde en pen reklame matte før med en vanndråpe på. Men med denne hoppa pekeren til alle kanter. har nå en blå curtis matte. Den funker fint. Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Sens = sensitivity :smile: Hadde sens på 15 i q3 før jeg kjøpte everglide'en. Når jeg fikk den kunne jeg sette ned sensen til 9, og fortsatt gjøre raske bevegelser uten at musa sluttet å tracke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå