Gå til innhold

LG KE850 Prada tråden

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter å provosere, men jeg syns LG og Pradas informasjon om LG KE850 Prada rett og slett er så elendig at jeg føler det er nødvendig å opprette en oversiktlig tråd i forumet her, slik at man kan kan stille spørsmål og få svar.

Spesifikasjoner

Størrelse og vekt: 98,8 x 54 x 12 mm, 85 gram

Skjerm: 3" TFT/TFD berøringsfølsom skjerm på 240 x 400 piksler med 16.777.216 farger.

Trådløst: Trippelbånd, EDGE, bluetooth og radio.

Minne: 8 MB internminne, 256 MB medfølgende minnekort (kan utvides til 2 GB, støtter i følge LG ikke 4GB-kortet). MicroSD minnekort.

Kamera: 2 MP bilder. Video i 352 x 288 pikslers oppløsning og 30 fps.

Fulle spesifikasjonslister:

Xmobil.noAmobil.no

GSMArena.com

Tester

GSMArena.com

Amobil.no

FAQ

Har KE850 QWERTY tastatur?

Nei, den har bare vanlig tastatur som på mobiltelefoner med klassisk utforming (skjermtastatur).

Endret av Jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Holder på å bli gal av LG nå. De har en elendig internettside og telefonsupporten dems er den verste jeg NOEN GANG har vært borti. Kommer til å oppdatere første tråd etter hvert (noe alle KU990-tråden) slik at det faktisk er mulig å få greie på litt om denne mobiltelefonen.

Uansett, jeg har noe jeg lurer på. Hva slags ekstrautstyr finnes det til denne mobiltelefonen? Vet det finnes masse vanlig standardutstyr som er kompatibelt med alle typer mobiltelefoner, men er det noe Prada-utstyr? Så vidt jeg vet er det bare bluetooth handsfree-en (som ikke selges i Norge?), og det hadde vært litt kjekt å vite om det finnes annet utstyr også :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fant ut noe ganske stilig. Dersom man har et bilde av en klokke som bakgrunnsbilde, kan man legge den analoge klokken på mobiltelefonen over, og få en fungerende klokke! Sjekk bildet under. Det er laget i 240 x 400 piksler så det skal pase skjermen, viserene er fjernet (siden den analoge klokken har dem), og urskiven er like stor som den analoge klokken. Fungerer utmekret :p

Rolex%20Chronograph%20240%20x%20400.jpg

Edit: bildet fungerer ikke :( jaja, gå til denne bloggen så finnes bildene der ;)

Endret av Jornan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg lurer på hvordan jeg får satt en ringetno som ringelyd for alle på kontakt lista mi jeg. Det er bare den derre klikk klakk ringelyden som kommer når jeg prøver og sette en lyd til ringetone. Jeg klarer og få på de lydene jeg vil hvis jeg tar og setter det på en, og en inne på kontakt lista mi. Noen fler som opplever det samme, og kansje kan hjelp meg? :)

God Jul

mvh. Sindre

Lenke til kommentar

Profiler - [Velg profil] - Tilpass - Ringetoner - Velg ringetonen du skal ha.

Dersom du har kontaktene dine i grupper, kan det hende du må legge til ringetonene for gruppene også. Gå til kontakter (via hovedmenyen!) - Grupper - [Velg gruppe] - Angi ringetone for gruppe :)

Men ejg har selv opplevd at mobiltelefonen velger standard ringetone noen ganger, selv om jeg ikke har valgt det (den rare ringetonen man ikke hører). Skal ringe LG og klage, så kanskje det ordner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...