Gå til innhold

Hårfarge(svart) for hår som ikke farges lett


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite spørsmål som jeg tenkte kunne passe denne tråden.

Varer fargen lenge hvis du farger håret? Og hvor lenge sånn ca. varer den? (Altså svart, hvis det har noe å si)

Har lurt på det ei stund nå :p

9289437[/snapback]

Hvor lenge fargen varer kan du velge selv. Du kan kjøpe farge som går ut etter 1-3 vasker, 6-8 vasker osv, eller velge å farge det permanent, slik at fargen ikke går ut i vask. Likevel kan fargen slites ut av håret etterhvert, og på mitt hår tok det liek to måneder eller noe.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker å farge håret igjen. Har gjort det før, men da hadde jeg mye lengre hår. Problemet nå er at enkelste plasser på hodet er jeg nede i 3mm lengde, og jeg klipper det hver 4-8 uke. Så skal jeg ha samme farge på hele håret må jeg farge det ganske ofte. Vil dette funke? Eller vil hodebunnen ta helt kvelden. Har sår hodebunn allerede, mange røde "nupper". Vil farging forverre dette?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei! jeg er ganske nervøs angående dette med farging av hår (har nemlig aldri gjort det før...), og tenker på å farge det svart (som i megasvart). det er ikke det at jeg lurer på om jeg kler det eller ikke, men heller det om det faktisk kommer til å funke. jeg har noe sånt som naturlig middels-mørkt blondt hår, og lurer på om den naturlige hårfargen og/evt hårtypen min kommer til å ødelegge alt.. håret mitt blir dessuten fett etter par dager uten dusj (ikke det at jeg går rundt uten å dusje da)

 

så jeg bare lurte på om noen av hårproffene her kanskje hadde noen råd. funker det vanligvis greit med mørkeblond til svart?? og burde jeg evt. farge øynebryna??! er helt lost :( , vennligst svar!

Lenke til kommentar

Hei! jeg er ganske nervøs angående dette med farging av hår (har nemlig aldri gjort det før...), og tenker på å farge det svart (som i megasvart). det er ikke det at jeg lurer på om jeg kler det eller ikke, men heller det om det faktisk kommer til å funke. jeg har noe sånt som naturlig middels-mørkt blondt hår, og lurer på om den naturlige hårfargen og/evt hårtypen min kommer til å ødelegge alt.. håret mitt blir dessuten fett etter par dager uten dusj (ikke det at jeg går rundt uten å dusje da)

 

så jeg bare lurte på om noen av hårproffene her kanskje hadde noen råd. funker det vanligvis greit med mørkeblond til svart?? og burde jeg evt. farge øynebryna??! er helt lost :( , vennligst svar!

 

Tror det skal gå helt fint, hadde selv sånn MEGA blondt men ble svart med engang det, og har hatt det i 2 år nå, bare å farge det ca hver 6-8 uke (kommer ann på hvor fort håret ditt vokser) for det blonde kan begynne å syns litt fort.

 

Om det å farge øyenbryna kommer vel ann på hvor mørke du har fra før av, jeg har selv litt mørke så da gadd ikke jeg å farge de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...