Andeby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Neste gang vi skal ha Free Hugs så må vi skrive ned en del av disse frasene tror jeg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Albanian: Përqafime falas * Arabic: احضان مجانية * Afrikaans: Gratis drukkies * Bulgarian: Безплатни прегръдки * Catalan: Abraçades gratis * Cebuano: Libring Gakos * Creole: Kroke gratis * Croatian: Besplatni zagrljaji * Chinese: 免費擁抱 (traditional) / 免費拥抱 (simplified) * Czech: Objetí zdarma * Danish: Gratis Kram, Gratis Knus * Dutch: Gratis Knuffels * Estonian: Tasuta kallid * Esperanto: Senpagaj Brakumoj * Farsi: بغل کردن رایگان * Finnish: Ilmaisia haleja * French: Câlins gratuits * German: Gratis Umarmung(en) * Greek: Δωρεάν αγκαλιές * Hebrew: חיבוקים חינם * Hungarian: Ingyen ölelés * Icelandic: Ókeypis Faðmlög * Indonesian: Pelukan Gratis * Irish: Barróg Saor * Italian: Abbracci Gratis * Japanese: フリーハグズ * Javanese: Tak dekep anu mu * Kirundi: Inyambirano k'ubuntu * Korean: 프리 허그 * Latvian: Bezmaksas apskāvieni * Lithuanian: Nemokami Apkabinimai * Luxembourgish: Gratis Emarmung * Macedonian: Бесплатни прегратки * Malay: Pelukan Percuma * Nepali: अन्कमाल सित्तैमा * Norwegian: Gratis Klemmer * Papiamento: Brasa Gratis * Polish: Darmowe Przytulanie * Portuguese: Abraços grátis * Romanian: Îmbraţişare gratis * Russian: Бесплатные объятия * Serbian: Бесплатни загрљаји / Besplatni zagrljaji * Sindhi: Bhakur Pa-e-nu * Slovak: Objatie zadarmo * Slovenian: Brezplačni objemi * Spanish: Abrazos gratis * Swedish: Gratis Kramar * Tagalog: Libreng Yakap * Tamil: இலவச அரவனைப்பு (Ilavasa Aravanaippu) * Thai: กอดฟรี * Turkish: Bedava Kucaklama * Ukrainian: Безкоштовні обійми * Upper Sorbian: Darmotnej wobjeća * Urdu: Galey Milna Muft * Uyghur: Bikagha Kuqakhlash * Vietnam : Ôm miễn phí/ Ôm tự do * Welsh (Cymraeg): Cwtsh am Ddim Det var veldig mange som ikke helt skjønte hva vi gjorde der. Du glemte engelsk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Glemte og glemte Trodde det sa seg selv hva Free Hugs er på engelsk jeg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I dag så jeg en kar som vandra rundt på Oslo S med en free hugs plakat.. Dere ble populære ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I dag så jeg en kar som vandra rundt på Oslo S med en free hugs plakat.. Dere ble populære ^^ 9271726[/snapback] Kanskje det var en av plakatene vi glemte i slottsparken Ble litt... eh... hva skal jeg si...beruset" og glemte igjen alle plakatene Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dere skulle skrevet med liten skrift nede på plakatene "diskusjon.no" Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dere skulle skrevet med liten skrift nede på plakatene "diskusjon.no" 9276274[/snapback] hadde ikke vært så dumt nei Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Blir det noe av denne videoen? *Mase* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det nå man skal si, "Pics or it didn't happen!". ; ) Jeg vil ha bilder folks. Eller enda bedre.... video! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kommer bilder senere i dag. Skal okkupere pc-en og få redigert masse bilder fra osloturen ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tafse-sirkel 9279010[/snapback] Må ha sett forstyrrendes ut for "uinnvidde" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Må ha sett forstyrrendes ut for "uinnvidde" 9279018[/snapback] folk utenom forumet vil aldri forstå oss *snufs* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Folk så spesielt på oss da L4r5 og Espen pai lekesloss xD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Folk så spesielt på oss da L4r5 og Espen pai lekesloss xD. 9279091[/snapback] Jeg har fortsatt grønske på buksa Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 O rly? 9279076[/snapback] Ya rly Folk så spesielt på oss da L4r5 og Espen pai lekesloss xD. 9279091[/snapback] er det rart da? jeg slepte han jo bortover gresset jo Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 haha... me, want, movie? :O Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 tafsesirkelen det var kos det ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bryr meg egentlig ikke en dritt om hva folk syntes/trodde. Kommer aldri til å se dem igjen uansett. Og jeg lurer litt på når noen stygge bilder av meg dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå