L4r5 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ja det skal nok skje noe. Folk har reist helt fra bergen for å være med på dette. Og jeg tar toget fra porsgrunn til oslo nå klokken 8.49. Snakkes i oslo folkens. I dag skal det deles ut klemmer Endret 11. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er pointet med free hugs? Kan vi ikke opprette "Free Kicks - Get a kick in your ass, today!" Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er pointet med free hugs? Kan vi ikke opprette "Free Kicks - Get a kick in your ass, today!" 9257172[/snapback] Pointet er at det faktisk finnes folk i verden som fortsatt har et ønske om å dele ut glede til andre... Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Haha. Såg akkurat kjente ansikt fra RPP på aktuelt og været nå Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kom dere på tv og jeg gikk glipp av det? What! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Haha. Såg akkurat kjente ansikt fra RPP på aktuelt og været nå 9259437[/snapback] Jeg fikk ikke sett oss =(. Men det var kjempe hyggelig. Rart hvordan det gleder å se andre smile. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hadde vært kult å sett opptaket. Så vist det er noen som har tatt det opp så send en pm. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg ville likt om noen linket det her =3. Hadde vært kos å se. Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) ja, jeg vil se.. Endret 11. august 2007 av SebastianKolbu Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg kommer ikke over at en fremmed italiener joina oss. Han var lite søt da! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hadde vært kult å sett opptaket. Så vist det er noen som har tatt det opp så send en pm. 9259799[/snapback] hvis noen har det, så legg heller ut link på forumet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg kommer ikke over at en fremmed italiener joina oss. Han var lite søt da! 9261143[/snapback] Både han og jenta var søte . Var kjempehyggelig at noen ville gi en innsats selv også. Endret 12. august 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 stine tokk det opp og jeg skal digitalisere og legge ut på youtube så snart jeg kan... Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 stine tokk det opp og jeg skal digitalisere og legge ut på youtube så snart jeg kan... 9261775[/snapback] supert! hvis du gidder, kan du også legge det ut på rapidshare? takk =) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 stine tokk det opp og jeg skal digitalisere og legge ut på youtube så snart jeg kan... 9261775[/snapback] supert! hvis du gidder, kan du også legge det ut på rapidshare? takk =) 9261804[/snapback] kan jeg godt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er bra. Flink Skrollan. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 kan jeg godt 9261826[/snapback] Skynd deg da, for faen. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 kan jeg godt 9261826[/snapback] Skynd deg da, for faen. 9267231[/snapback] det tar litt tid... jeg må faktisk møte dama mi igjen da blir nok ikke før neste helg... dessverre :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 det tar litt tid... jeg må faktisk møte dama mi igjen da blir nok ikke før neste helg... dessverre :/ 9268143[/snapback] Å kom igjen a! Ofre deg litt for felleskapet og gå og møt henne så vi får sett innslaget vårt! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Neste gang vi skal ha Free Hugs så må vi skrive ned en del av disse frasene tror jeg: * Albanian: Përqafime falas * Arabic: احضان مجانية * Afrikaans: Gratis drukkies * Bulgarian: Безплатни прегръдки * Catalan: Abraçades gratis * Cebuano: Libring Gakos * Creole: Kroke gratis * Croatian: Besplatni zagrljaji * Chinese: 免費擁抱 (traditional) / 免費拥抱 (simplified) * Czech: Objetí zdarma * Danish: Gratis Kram, Gratis Knus * Dutch: Gratis Knuffels * Estonian: Tasuta kallid * Esperanto: Senpagaj Brakumoj * Farsi: بغل کردن رایگان * Finnish: Ilmaisia haleja * French: Câlins gratuits * German: Gratis Umarmung(en) * Greek: Δωρεάν αγκαλιές * Hebrew: חיבוקים חינם * Hungarian: Ingyen ölelés * Icelandic: Ókeypis Faðmlög * Indonesian: Pelukan Gratis * Irish: Barróg Saor * Italian: Abbracci Gratis * Japanese: フリーハグズ * Javanese: Tak dekep anu mu * Kirundi: Inyambirano k'ubuntu * Korean: 프리 허그 * Latvian: Bezmaksas apskāvieni * Lithuanian: Nemokami Apkabinimai * Luxembourgish: Gratis Emarmung * Macedonian: Бесплатни прегратки * Malay: Pelukan Percuma * Nepali: अन्कमाल सित्तैमा * Norwegian: Gratis Klemmer * Papiamento: Brasa Gratis * Polish: Darmowe Przytulanie * Portuguese: Abraços grátis * Romanian: Îmbraţişare gratis * Russian: Бесплатные объятия * Serbian: Бесплатни загрљаји / Besplatni zagrljaji * Sindhi: Bhakur Pa-e-nu * Slovak: Objatie zadarmo * Slovenian: Brezplačni objemi * Spanish: Abrazos gratis * Swedish: Gratis Kramar * Tagalog: Libreng Yakap * Tamil: இலவச அரவனைப்பு (Ilavasa Aravanaippu) * Thai: กอดฟรี * Turkish: Bedava Kucaklama * Ukrainian: Безкоштовні обійми * Upper Sorbian: Darmotnej wobjeća * Urdu: Galey Milna Muft * Uyghur: Bikagha Kuqakhlash * Vietnam : Ôm miễn phí/ Ôm tự do * Welsh (Cymraeg): Cwtsh am Ddim Det var veldig mange som ikke helt skjønte hva vi gjorde der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå