superninja Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hvis jeg synes noe er teit så sier jeg min mening istedet for å være redd for at posten skal havne i mine innlegg er jo et diskusjons forum; ikke et forum hvor man skal ha så mange bra tråder å vise fram i "mine innlegg". 9156859[/snapback] Har da aldri sagt at jeg mener at Mine innlegg er no skrytegreier Men jeg må få si at jeg strengt tatt ikke skjønner hvorfor du poster her når spørsmålet var om noen ville bli med, ikke hva folk syns om det. 9157392[/snapback] Vel trenge vel ikkje ødelegge ein tråd som dette. Syns det hørdest supert ut og hadde nok ikkje takka nei om eg hadde fått ein gratis klem om eg gjekk og valsa i byen, men er desverre 9 timar med buss til og fra så er kanskje litt langt. EDIT: Er det berre eg som vart veldig nyskjerrig på korleis bazukh ser ut? Endret 27. juli 2007 av Dot Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da skal jeg gå rundt med en plakat som det står - GRATIS JIGOLO Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Campin Carl og sixx: Dere er fullt klar over at det ikke kommer til å skje, har dere ikke noe mer konstruktivt å bidra med, kan dere likesågodt la vær å poste Snorre: Ja, det er veldig koselig greier, skjønner du! Du får se om noen fra Bergen og omegn er interessert i å bli med da? 9154373[/snapback] Det var min mening og si at jeg vil men ikke kan, ikke og være negativ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hadde vært kult å være med men jeg er nok for ung:P Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, aldersgrensen på klemmer er for høy i Norge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bor forresten ei eldre dame i et tempel i Tibet som gir ut klemmer til turister gratis. Så det på lonely planet på travel channel. Hun bare sitter i et rom hele dagen og klemmer folk på ordentlig mammavis. Justine (reiseren) var helt på gråten når hun kom tilbake etter en storklem. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Et par poster hadde preg av flamebait og er slettet sammen med de postene som bet på agnet. Dere har lov å være uenig i eller tvilende til dette påfunnet, og gi uttrykk for det her, men gjør det på en saklig og begrunnet måte om dere vil at moderator skal la postene deres i fred. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Får se om jeg får rota meg innover til Oslo den 11. Vet ikke om jeg får det til enda pga. pengesituasjon men skal seff si fra Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Fordi å gå rundt å klemme ukjente folk på gaten er bare teit. . . Jeg kan se hvordan det kan krasje med imaget til en kroppsbygger som deg selv. --- Flytter til Oshlo den 25. august, så kanskje jeg kan være med hvis det blir arrangert en 3. gang eller noe. =] Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg kan da alltids sette av tid til å komme og observere klemmingen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Flytter til Oshlo den 25. august, så kanskje jeg kan være med hvis det blir arrangert en 3. gang eller noe. =] 9161839[/snapback] Klart vi er med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 EDIT: Er det berre eg som vart veldig nyskjerrig på korleis bazukh ser ut? 9157731[/snapback] Hadde du kommet, kunne du fått sett sjøl, vettu Får se om jeg får rota meg innover til Oslo den 11.Vet ikke om jeg får det til enda pga. pengesituasjon men skal seff si fra 9160668[/snapback] Får håpe du får rota deg innover, da Jeg kan da alltids sette av tid til å komme og observere klemmingen. 9163289[/snapback] Og kanskje delta litt, kanskje? (; Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sånn som dette er jo kjempekos. På Hovefestivalen, dagen etter det regnet som verst, så hadde kosecrew gratis klemmer. Så alle som følte seg litt deppa siden det var litt dårlig vær og sånn, de fikk en klem, og ble glade. Så bra tiltak! (Y) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Får se om jeg orker å komme meg dit 9157201[/snapback] kom, eller få smake ram brikka mi! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 I'm in, bebbeh. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kunne kanskje blitt med, men usikker på om folk vil klemme meg 9156067[/snapback] Om du føler det sånn, tenk hvor mye et sånt klemmekrew kunne gjort for dagen din! ;P Er dessverre ikke i byen, eller landet, men fin video og morsomt tiltak Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 I'm in, bebbeh. 9170515[/snapback] det hadde vi nesten forventet da søta Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Får håpe du får rota deg innover, da 9165083[/snapback] Kommer mest an på den økonomiske situasjonen min, men jeg krysser fingrene og prøver å spare det jeg har til den tid hehe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hadde blitt med vist jeg ikke bodde i Bergen da. Virker fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå