Gå til innhold

Free hugs - Oppdatert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg bare lurte på hvorfor de skal gjøre dette?

9155118[/snapback]

Hvorfor ikke gjøre dette?

Alle kunne trengt flere klemmer. Klemmer er koselig ^^,

9155178[/snapback]

Bare trudde det var en spesiell grunn eller noe.

Klemmer fra randoms er oppskrytt mener nå jeg. Men lykke til, blir sikkert great succes.

(er ikke sarkastisk, faktisk)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart det blir få som stiller opp. Er jo litt sært egentlig. men sikker koselig for de som liker å klemme fremmede.

Er dette for å få folk glade eller for egen vinning?

9155279[/snapback]

It's a win-win situation! (:

Koselig å kunne glede andre med en klem, og.. forhåpentligvis kan den klemmen få vedkommende som mottar den til å smile litt :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart det blir få som stiller opp. Er jo litt sært egentlig. men sikker koselig for de som liker å klemme fremmede.

Er dette for å få folk glade eller for egen vinning?

9155279[/snapback]

It's a win-win situation! (:

Koselig å kunne glede andre med en klem, og.. forhåpentligvis kan den klemmen få vedkommende som mottar den til å smile litt :)

9155333[/snapback]

OK :)

Ønsker deg lykke til :) jeg bor i nærheten, men stiller ikke opp.

Godt tiltak forresten

Lenke til kommentar
Kom gjerne med argument, DNA...

9155669[/snapback]

Fordi å gå rundt å klemme ukjente folk på gaten er bare teit. . .

Noen gjorde det i klassen og lagde en film da vi hadde et prosjekt, følte meg flau på deres vegne.

Så derfor vil du ha denna tråden i "Mine innlegg"?

Dét er megateit :)

9155606[/snapback]

Har aldri brydd meg om hvilke poster jeg har i mine innlegg, hvem kommer og ser der uansett?

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Hvordan gikk dette forrige gang bazukh, hvor mange fikk dere klemt og hvordan var folk mot dere?

Kunne kanskje blitt med, men usikker på om folk vil klemme meg :hm:

Uantsett, lykke til.

Uhm... 11. August kan jeg ikke likevel, for er på en liten ferie 9. August - 13. August.

Lenke til kommentar

Jeg elsker dette konseptet! Skikkelig koselig, det rører meg nesten til tårer hver gang jeg ser denne her. Litt inspirasjon til dere folkens, selv om dere sikkert har sett den før. :)

Edit: Kanskje jeg tar turen, når jeg tenker meg om. Et stort kanskje! :) Kommer litt ann på andre planer + om jeg får med meg noen.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Og så på bursdagen min også. Desverre er jeg bosatt i Bergen, og det blir dermed litt langt å dra helt til Oslo for å bli med på denne "Free Hugs"-aksjonen. Men det er et godt tiltak, så stå på! Kanskje arrangere noe lignende i Bergen på akkurat samme tid.

9154370[/snapback]

OMG! Min bursdag også!

Bra tiltak. Synd jeg ikke kan være med. :(

Daniel :)

Lenke til kommentar
Har aldri brydd meg om hvilke poster jeg har i mine innlegg, hvem kommer og ser der uansett?

9155797[/snapback]

DU? :p

Jeg hadde irritert rumpa av meg om en tråd jeg syns var megateit og som omhandla en megateit ting hadde poppa opp i mine innlegg nå og da.

TSP: Duveit. Folk var.. folk. Men vi fikk mange klemmer. Jeg blei omringa av en liten gjeng, også var det ei som løp fra andre sia av gata for å klemme. Ei som satt innpå en restaurant som kom ut for å si hvor bra hu syns det var :wee:

Absolutt verdt å gjøre igjen (obviously) :)

Lenke til kommentar
DU? :p

Jeg hadde irritert rumpa av meg om en tråd jeg syns var megateit og som omhandla en megateit ting hadde poppa opp i mine innlegg nå og da.

9156510[/snapback]

Bra folk er forskjellige :)

Hvis jeg synes noe er teit så sier jeg min mening istedet for å være redd for at posten skal havne i mine innlegg er jo et diskusjons forum; ikke et forum hvor man skal ha så mange bra tråder å vise fram i "mine innlegg".

Lenke til kommentar
Hvis jeg synes noe er teit så sier jeg min mening istedet for å være redd for at posten skal havne i mine innlegg er jo et diskusjons forum; ikke et forum hvor man skal ha så mange bra tråder å vise fram i "mine innlegg".

9156859[/snapback]

Har da aldri sagt at jeg mener at Mine innlegg er no skrytegreier :roll:

Men jeg må få si at jeg strengt tatt ikke skjønner hvorfor du poster her når spørsmålet var om noen ville bli med, ikke hva folk syns om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...