Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det betyr at? jeg skal bare se på hva eurogamer gir og droppe ign, gamespot og cvg og andre "jalla" sider? siden eurogamer har folk som jobber Edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Det betyr at? jeg skal bare se på hva eurogamer gir og droppe ign, gamespot og cvg og andre "jalla" sider? siden eurogamer har folk som jobber Edge 9166174[/snapback] Du gjør ikke noe dumt valg da nei.... Du må selfølgelig bruke de(n) siden(e) du liker best, jeg snakker alltid bare for meg selv og mine meninger... Men Eurogamer ser jeg på som en av de mest seriøse spillstedene ute på nettet. Anmeldesene til IGN har jeg sluttet å lese, det hender en og annen gang jeg titter innpå video-omtalene til Gamespot. Endret 29. juli 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Greit, etter og faktisk ha lest på noen andre anmeldser fra dem så er jeg faktisk veldig enig, SuperStardustHD fikk 9/10 så det betyr at dem faktisk klarer og gi brae karakterer fra seg. Edit: har ikke lest hele anmeldsen, men hva er grunnen til at R:Fom fikk først 7/10 så 6/10 på en annen? forskjell fra us til uk versjon? Endret 29. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 IGN og Gamespot er vel astronomisk store sammenlignet med Eurogamer. IGN er i alle fall min favoritt, syns de er flinke til å holde seg objektive, samt at karakterene de gir sammenfaller ganske bra med hva jeg selv ville gitt. Gamer.no syns jeg har de dårligste anmeldelsene. Project Sylpheed fikk like høy score som Resistance. Dej Jam Icon fikk 3/10. Mye rart å oppdrive. Det handler jo litt om smak, men jeg vet om mange spill jeg ville gitt gode karakterer selv om jeg personlig ikke liker dem. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 IGN og Gamespot er vel astronomisk store sammenlignet med Eurogamer. IGN er i alle fall min favoritt, syns de er flinke til å holde seg objektive, samt at karakterene de gir sammenfaller ganske bra med hva jeg selv ville gitt. Gamer.no syns jeg har de dårligste anmeldelsene. Project Sylpheed fikk like høy score som Resistance. Dej Jam Icon fikk 3/10. Mye rart å oppdrive. Det handler jo litt om smak, men jeg vet om mange spill jeg ville gitt gode karakterer selv om jeg personlig ikke liker dem. 9166286[/snapback] Sant det jeg syns både Gamer.no er trege og lite objektive når de skriver anmeldelsene sine. Jeg holder meg til Gametrailers.com Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeeesus! Eurogamer ga Super Rub a Dub og Calling All Cars samme karakter, 6/10. Nå er de offisielt idioter i mine øyne. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Eurogamer har gjort mye rart synes jeg også.. å gi resistance 6/10 og super rub a dub 6/10 sier det meste. De har sikkert sett bort fra resistance online eller noe. Nå stoler jeg generelt mer på mine egne inntrykk en reviews uansett og demoen av folklore ga meg et veldig positivt inntrykk. Endret 29. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sånne anmedelser tar jeg med en stor klype salt da dette er skribentens personlige syn på ting. Kjøper det som ser bra ut og hvis jeg tar feil er det ikke verre å bytte det bort eller selge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå