_norse_ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Fra Eurogamer: And so Folklore turns out to be one part boring adventure game, one part underdeveloped collect-em up, and one part standard dungeon crawl. The only aspect of the game that rises above the mundane is its technical polish and the vibrant creativity with which its imaginary worlds have been created - the vivid luminescence of the Fairy World, or the scratchy, Ian Miller-esque authenticity of the War World for example. Apart from that, it's totally average (and in case you're thinking of importing: if you don't read kanji you'll need a translator or to wait for the US/UK version, because the occasional - impressive - cut-scenes are the only bits in English). Score: 5/10 Ikke overraskende at det ikke holder mål når man ser hvem som har laget spillet, men jeg hadde likevel et lite håp om at dette spillet kunne overraske. Den gode nyheten er jo at jeg kan stryke en tittel fra "Kanskje kjøpe" listen min. Endret 27. juli 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 leste det på n4g akkurat, men jeg likte spillet og da dropper jeg hva anmeldsene skriver. dette spillet blir ikke kjøpt uanz , men dumt det fikk dårlig kritikk Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skuffande, likte E3-videoen. Jaja, der er heldigvis mykje anna å glede seg til. Kay Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har vært klart lenge at dette ikke er import-friendly spill, og ett historie-drevet adventure-spill, så litt dumt at ikke revieweren fortalte om _han_ kunne Kanji, evt. benyttet seg av oversetter. :-/ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Famitsu ga det 8/9/8/8. Utfra det jeg fikk ut av demoen er jeg temmelig sikker på at dette spillet er bedre enn 5/10 i mine øyne. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Famitsu ga det 8/9/8/8. Utfra det jeg fikk ut av demoen er jeg temmelig sikker på at dette spillet er bedre enn 5/10 i mine øyne. 9154412[/snapback] Jeg stoler personlig mer på Eurogamer enn Famitsu, men de matcher vel smaken min bedre. Famitsu gir i mine øyne altfor gode karakterer til en del spill (spesielt japanske) som f.eks DOA4 (39), Nintendogs (40), Red Steel (34), Gundam PS3 (32), Vampire Rain (30). Når man gir så god score til Vampire Rain så burde man vel miste retten til å anmelde spill Endret 27. juli 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg trur Eurogamer er litt negative og gjerrig med karakterne jeg. Pirates of Caribbean til 360 fikk jo 3/10 og det spillet er jo helt ok Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 vel jeg syns dette spillet ser helt konge ut.. nye ideeen med kampene ser bra ut.. virkelig ett story drevene spill Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg stoler personlig mer på Eurogamer enn Famitsu Jeg er heller motsatt der.. jeg mener ikke nintedogz burde fått 40/40, men japanske spill appelerer mest.. Og jeg synes demoen var tøff selv om jeg ikke skjønte noe som helst av historien Endret 27. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da blir det ikke noe Folklore i hylla her med det første virker det som. Jaja, det kommer nok mange andre gode alternativer etterhvert. Ja, jeg stoler på anmeldelser stort sett, og når et spill får 5/10 skal det mye til før jeg går til innkjøp med mindre jeg VET at jeg vil like spillet bedre enn anmelderen. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har da lest endel gode previews om spillet så 1 negativ .. sasynlig en som ikke ble fasinert.. stopper nok ikke folk der Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal ha Folklore uansett! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slår meg at han som har skrevet reveiw'et mangler en vesentlig del.. story. Sannsynligvis kan han ikke japansk og har basert et review på en import versjon. Er noe fishy her. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slår meg at han som har skrevet reveiw'et mangler en vesentlig del.. story. Sannsynligvis kan han ikke japansk og har basert et review på en import versjon. Er noe fishy her. 9160074[/snapback] hehe ikke rart han ikke skjønner story'en når han ikke har peil på kanji Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 CVG gives folklore 8 / 10 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 videoer jeg har sett så ikke noe spesielt ut. virker som et helt standar spill. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har aldri hørt om Eurogamer før en gang, så jeg har ingen tillit der. Spillet var forøvrig langt oppe på "most anticipated games for 2007"-listen IGN hadde, og de har spilt spillet. Har ingen stor interesse for spillet selv, men av det jeg har lest hittil tipper jeg de store (dvs. Gamespot og IGN) kommer til å gi det 7-8. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 videoer jeg har sett så ikke noe spesielt ut. virker som et helt standar spill. 9165986[/snapback] Standard? hva mener du med standard? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 at det ikke er noe nytt eller spesielt me det. du bare går å slår ned dyr å tar sjelen deres. ser fint ut men i bunn er det ikke noe nytt. Nå snakker jeg bare fra inntryket jeg fikk fra gameplay vids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg har aldri hørt om Eurogamer før en gang, så jeg har ingen tillit der. Spillet var forøvrig langt oppe på "most anticipated games for 2007"-listen IGN hadde, og de har spilt spillet. Har ingen stor interesse for spillet selv, men av det jeg har lest hittil tipper jeg de store (dvs. Gamespot og IGN) kommer til å gi det 7-8. 9166067[/snapback] Det er da ditt tap, jeg stoler mer på Eurogamer enn diverse amerikanse sider som bruker en 8-10 skala, mens Eurogamer vet å bruke hele 10'er skalaen, og strengere er de også. De lar seg sjelden rive med av hypen, de gav en 8'er til både Halo og Gears of War for eksempel. Mange av skribentene jobbber også i Edge, bare det gir siden mer kvalitet enn du finner på de fleste andre... Endret 29. juli 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå