Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Drivertrøbbel med x800GT

Anbefalte innlegg

Jeg har da det småirriterende problemet med, som emnet tilsier, de håpløse driverne til ATI. Har et gammelt Power Color radeon x800GT som skal i pcen til muttern, men når jeg har installert drivere så opplever jeg regelmessige "blackouts" på skjermen. I tillegg så kommer det regelmessige pixelfeil (håper dere skjønner hva jeg mener) . Har nå prøvd både gamle og nye drivere fra ATI.com. I tillegg så har jeg prøvd omegadrivere eller hva de heter. Det virket som det hjalp en stund, før det samme problemet dukket opp. Uten noen drivere installert funker i allefall uten at skjermen blir koblet ut, men da har du jo f.eks "lagging" på scrolling osv. som er det viktigste problemet for min kjære mor. Noen tips til mulige løsninger? :hmm:

Endret av Karmatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har samme skjermkort sjøl hadde problemer med balackouts i spill men med neyste drivere har det ikke vært noe problem med tanke på for lite strøm tror ikke jeg det er no problem hvis du har 400W eller mer siden det er det jeg har og kortet kjører knirkefritt med nye drivere.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp :love: etter å ha sletta og installert alt av drivere opptil 15 ganger :hrm: så virker det som om det går bra når jeg bare har installert catalyst 7.6 driver:hmm: (uten kontrollcenter eller hva det heter). Jeg skal uansett ikke pushe på skjermkort slik at det klikker igjen :innocent:

Endret av Karmatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...