stoltz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg beundrer optimismen din. Stå på. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hehe, får du henne skal jeg svømme fra Bergen til Oslo kun iført flosshatt og gummihansker Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal vurdere kraftig å sykle kun iført en litt sexy bikini fra Oslo til Trondheim, for så å fortie det i alle tråder som omhandler meg på dette forumet. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dersom dette skjer skal jeg svømme atlanteren på tvers. Du må få til dette innen Sommeren 2012. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Uff nei, hun kan du bare ta. Sist jeg datet henne (før hun fikk hunden), var hun stadig opptatt med sitt. Jenter som viser null forståelse for menn sin trang til fest, data, spill og interessen for foto er ikke verdt esken de kommer i en gang... Men bruk kondom om du skulle være så heldig....jeg tror kanskje det er noe muffins "der nede".... Lykke til! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Den hunden hennes tror jeg er trena for å få vekk "visse" personer... Attack! VOFFVOFFVOFF-GLEFS! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Flytte til LA og gå tur i samme strøket som henne? Kanskje du er heldig en dag. Edit: Med bikkja ofc Endret 28. juli 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hun går vel neppe på tur uten et par sikkerhetsvakter på 200kg, som skyter bikkja om den kommer innen 10 meter av Alba. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er en festlig gruppe her som blir rammet dersom du får det til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå