Alexander Schindler Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 En gul familie med seriøse problemer, en indianer som helst vil beholde hjertet sitt inni kroppen, og en miljøbevisst liksomindianier. Det er tid for helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, jeg har så tengt å se The Simpsons Movie! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så nettopp Apocalypto. En svært vellaget film, men også ekstremt voldelig og blodig. Styr unna om du er ømfintlig for slikt. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Apocalypto skjer jo ikke lenge før braveheart da som HW har skrevet. faktsik skjer braveheart i middelaldereren (1280 ekr), mens Apocalypto skjer høy middelalder/kolonitiden (1500-oppover) Endret 27. juli 2007 av Derfern Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, jeg har så tengt å se The Simpsons Movie! 9155484[/snapback] Det bør du å Den var bare sååååååååååååååå bra Må se igjen Ser ut som kinoen vår bare sender orginal tale, denne filmen blir fiasko å se på norsk... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så nettopp Apocalypto. En svært vellaget film, men også ekstremt voldelig og blodig. Styr unna om du er ømfintlig for slikt. 9155901[/snapback] Jeg også så den filmen, og var imponert etterpå. Veldig bra film, selv om den er blodig og ekkel i enkelte sener passer liksom alt sammen med resten (okey, kanskje litt vanskelig å forklare), men alt i alt anbefaler jeg Apocalypto på det varmeste Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så nettopp Apocalypto. En svært vellaget film, men også ekstremt voldelig og blodig. Styr unna om du er ømfintlig for slikt. 9155901[/snapback] Jeg også så den filmen, og var imponert etterpå. Veldig bra film, selv om den er blodig og ekkel i enkelte sener passer liksom alt sammen med resten (okey, kanskje litt vanskelig å forklare), men alt i alt anbefaler jeg Apocalypto på det varmeste 9156607[/snapback] syns så synd på han de var slem me uff.. stakkar type Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvor får man kjøpt Grey Owl da? Hvis dere kaller det en klassiker bør den jo selges noensteds... Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mmm, var svært overrasket av Apocalypto når jeg så den ca. tre uker siden. Filmen var så voldelig/blodig at den virket så mye mer troverdig enn enkelte andre filmer basert på samme tidspunkt i historien, og til det som faktisk hendte i Maya'enes rike. Virkelig en film jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hvor får man kjøpt Grey Owl da? Hvis dere kaller det en klassiker bør den jo selges noensteds... 9157199[/snapback] Du må nok ty til amazon... Apocalypto skjer jo ikke lenge før braveheart da som HW har skrevet. faktsik skjer braveheart i middelaldereren (1280 ekr), mens Apocalypto skjer høy middelalder/kolonitiden (1500-oppover) Ifølge historiebøkene når Maya-kulturen sitt høydepunkt ca 500 etter Kristus, begynner å dale drastig nedover 600 e. Kr., og regnes som totalt tilintetgjort 850 e. Kr. Altså gode 400-600 år før Braveheart, som vel slutter i 1314? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Advarsel: Slutten på Apocalypto følger i skjultag! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vel, Apocalypto, som også jeg syns er en fantastisk film, slutter jo rett og slett med at spanjolene ror i land for å ta over Sør-Amerika, noe som ikke skjedde før ca. 1500. Jeg tviler på at Jaguar Paw lever 700 år ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg