fredpheonix Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en laptop og en stasjonær maskin, hvorav den stasjonære er koblet til en subwoofer og to diskanter via minijack. Men når jeg tusler rundt i leiligheten med laptopen og spiller musikk fra den, ønsker jeg at lyden skal bli bra (ettersom lyden på lappen ikke er så het) og derfor vil jeg koble den til høyttalerne slik at musikken kommer ut der. Problemet er at jeg vil jo gjerne ha en minst mulig duppeditt som sender på laptopen, og en mottaker (som kan være stor om den vil) med minijack utgang ved høyttalerne. Hvordan skal jeg løse dette? Jeg tenkte å bruke en fm-sender og mottaker, men der er det vel begrenset med rekkevidde? trenger ikke mer en 8-10 meter, men jeg har hørt at de bare virker opp til 3 meter. En kamerat foreslo også å bruke WiFi til å sende lyden, men ikke vet jeg hva slags mottaker jeg trenger da, og ikke vet jeg hvilket program jeg trenger da. Jeg har lite lyst til å bruke mye penger på dette, men vil frigjøre meg fra ledningen til høyttalerne! Setter pris på tilbakemeldinger! På forhånd takk! Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan du ikke bare legge musikken du vil spille av på den stasjonære, og bruke remote controll av noe slag for å styre avspillingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå