Mafo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Asus brygger på en solid utfordrer til andre smarttelefoner på det norske markedet. Les mer Lenke til kommentar
gotark Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne skal jeg ha! Jeg som ventet og ventet på at P525 skulle komme til Norge. Noe det forsåvidt aldri gjorde.. Denne ser ca. like fin ut, og virker være bedre speca. Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Denne så nice ut! Men sikker på at dette er en smarttelefon? I såfall er den ikke så intressant, men hvis det er en pda blir dette min nye telefon Mener å ha lest et sted hvor det stod at denne kjører Pro utgaven av WM6.0 a.k.a PDA... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Neofix: Poenget er nok at en PDA ikke nødvendigvis har mobilmuligheter, mens en smarttelefon er en telefon med PDA-muligheter Hvilken versjon det var av WM6 var det nok ikke sagt noe om, jeg mener at telefonen blir en smarttelefon uansett hvilken versjon den kjører. Windows Mobile 6 Standard for Smartphones (phones without touchscreens), Windows Mobile 6 Professional for PDAs with phone functionality (Pocket PC Phone Edition), and Windows Mobile 6 Classic for plain PDAs without cellular radios. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ettersom den er en forbedret verson av P525 og P526, og de begge har touchskjerm og stylus, så antar jeg at også denne kjører WM6 professional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg