Gå til innhold

Kritikk på bloggdesign!

Anbefalte innlegg

Dette er ikke selve blogg delen av siden, men en seksjon som inneholder annmeldelser / annbefalinger av ting jeg har sett, eller ser på (serier, film o.l.)

Kritikk motas med takk :)

post-114314-1185536023_thumb.png

Prøvde å gjøre teksten mørkere, for at den skal være bedre å lese.

post-114314-1185542560_thumb.png

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan virkelig forstå at det virker enkelt, uorginalt og generelt kjedelig. Men på en annen side så synes jeg det fortsatt ser ganske pent ut.

Ender nok opp med å fullføre dette designet, og så starte på nytt. Anntar at det ikke var så mye å si om det siden det ble så få tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
@garanti: Kan ikke helt se hva som er så Web 2.0 med dette, hva mener du?

Jeg likte siden, rett fram og grei :)

9159360[/snapback]

Ser ikke noe web 2.0 med dette jeg heller. Som jeg har fått presisert i en annen tråd er dette et eksempel på 2.0.

Jeg kan virkelig forstå at det virker enkelt, uorginalt og generelt kjedelig. Men på en annen side så synes jeg det fortsatt ser ganske pent ut.

Ender nok opp med å fullføre dette designet, og så starte på nytt. Anntar at det ikke var så mye å si om det siden det ble så få tilbakemeldinger :)

9159851[/snapback]

Jeg synes siden er veldig pen, fine fargekombinasjoner. Men skjønner ikke hvorfor ikonet siden av tittelen er et ?....? Dette gir lite mening etter min mening.
Lenke til kommentar

Det jeg mener er at siden har et utseende som er i stil med Web 2.0-utseendet. Dvs. et lyst fargeskjema, gradienter(?), og og 45 gradersstreker, dersom dere forstår. Web 2.0 er vel ment mer om innføringen av AJAX i nettsider, men utseendet på siden synes jeg er veldig "Web 2.0".

Lenke til kommentar

Det mer jeg ser på det, det mer enig blir jeg Lokaltog. Det er verken pent, spennende eller innovativt på noen måte.

Jeg kommer til å prøve igjen, men det tar vel en stund før jeg har noe å legge ut her. Heve terskelen litt først. Takk for innspill i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...