maglame Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Dette er ikke selve blogg delen av siden, men en seksjon som inneholder annmeldelser / annbefalinger av ting jeg har sett, eller ser på (serier, film o.l.) Kritikk motas med takk Prøvde å gjøre teksten mørkere, for at den skal være bedre å lese. Endret 27. juli 2007 av hobbyflekken Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Synes det funker greit, men utseendet er veldig "Web 2.0". Er litt lei av det personlig, men det faller nok i smak hos de fleste. Skal du lage siden helt selv? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Alt av XHTML og CSS, ja. PHP får WordPress ta seg av for nå Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) @garanti: Kan ikke helt se hva som er så Web 2.0 med dette, hva mener du? Jeg likte siden, rett fram og grei Endret 28. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
maglame Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg kan virkelig forstå at det virker enkelt, uorginalt og generelt kjedelig. Men på en annen side så synes jeg det fortsatt ser ganske pent ut. Ender nok opp med å fullføre dette designet, og så starte på nytt. Anntar at det ikke var så mye å si om det siden det ble så få tilbakemeldinger Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 @garanti: Kan ikke helt se hva som er så Web 2.0 med dette, hva mener du?Jeg likte siden, rett fram og grei 9159360[/snapback] Ser ikke noe web 2.0 med dette jeg heller. Som jeg har fått presisert i en annen tråd er dette et eksempel på 2.0. Jeg kan virkelig forstå at det virker enkelt, uorginalt og generelt kjedelig. Men på en annen side så synes jeg det fortsatt ser ganske pent ut. Ender nok opp med å fullføre dette designet, og så starte på nytt. Anntar at det ikke var så mye å si om det siden det ble så få tilbakemeldinger 9159851[/snapback] Jeg synes siden er veldig pen, fine fargekombinasjoner. Men skjønner ikke hvorfor ikonet siden av tittelen er et ?....? Dette gir lite mening etter min mening. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Midlertidig greie Det kommer til å være en illustrasjon i forhold til kategorien (i dette tilfellet om det handler om musikk, film, serier osv). Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det jeg mener er at siden har et utseende som er i stil med Web 2.0-utseendet. Dvs. et lyst fargeskjema, gradienter(?), og og 45 gradersstreker, dersom dere forstår. Web 2.0 er vel ment mer om innføringen av AJAX i nettsider, men utseendet på siden synes jeg er veldig "Web 2.0". Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Web 2.0-looken ja, kjenner til den. Men dette er ikke akkurat noe som fikk meg til å tenke på det. Selv om en side er laget i 2007, betyr ikke at den automatisk burde stemples som Web 2.0. 45 graders streker har jeg sett siden 1998, det er mer 'techy'. Dette er Web 2.0-looken Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Samme hvilken "look" det er, jeg liker det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, òg? Skrev at jeg likte siden jeg også. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Synes det ser ut som en dårlig modifisert utgave av dette designet. Samme lyseblå header med fading og samme layout. Føler ikke at det skiller seg ut på noen måte i havet av bloggdesign, og jeg synes ikke det var spesielt pent heller. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Det mer jeg ser på det, det mer enig blir jeg Lokaltog. Det er verken pent, spennende eller innovativt på noen måte. Jeg kommer til å prøve igjen, men det tar vel en stund før jeg har noe å legge ut her. Heve terskelen litt først. Takk for innspill i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå