teletubbiekid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) List of electronic music genres Bump. Faen>.< Endret 18. mai 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
radivx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Groove Coverage - Moonlight Shadow (Mike Oldfields orginal er faktisk fin ) Gummibar - Gumimaci (klubbtigerz rmx edit) (Eller noe sånnt) Hampton The Hampster - The Hampsterdance Song Stian K & Friends - Hvem er Arne Warp Brothers vs Aquagen - Phatt Bass (Bedre kjent som P2P sangen Blade Techno...) Så kommer credit til noen artister som gjør livet mer irriterende å leve: Bob Sinclar Basshunter Dusten som spilte inn Everybody Dance Now sampelet. Eric Prydz Edit: Glemte helt å si at ItaloBrothers også burde få være med på listen over irriterende svensk dance-lol-whatever musikk. Også selvsagt når vi er i gang så kom jeg på noen flere: Spritney Bears - Woodpecker From Space Finnes en Bompibjørn mix ( tror den finnes på svensk også), mener det er en Norsk fragleberg mix Crazy Frog (svensk oppfinnelse) har jo ødelagt det meste av god og dårlig musikk som ble produsert på 80- og 90-tallet. Endret 18. mai 2008 av radivx Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Eric Prydz?. Irriterende? Du har vel bare hørt Call On Me og kanskje Proper Education? Om du hadde gjort litt research, ville du vist at han er en av dem mest respekterte innen housemiljøet. Han har mange fete house-låter fra Pryda aliaset, og mye bra techno under aliaset Cirez D. Eric Prydz - Human Behaviour Pryda - Europa Cirez D - Teaser nuf said __ Desuten spør trådstarter om dance på svensk, hvilket betyr svensk tekst. Det du nevnet der, kunne man lett funnet i dancetråden. Endret 18. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
radivx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Har hørt min del av Prydz og synes han fortjener en plass på listen (synes ikke House er spesielt spennende og det tar sikkert litt av skylden), men jeg flyttet han nederst på listen siden jeg kom på at Everybody Dance Now-mixer er svært mye værre. --- Svensk som i tekst eller svenskprodusert. La nok mest vekt på irriterende og dance-lol-whatever, men det som ikke er svensk i listen over er tysk eller norsk eller til de grader lol-whatever. Håper jo også at Dancetråden er to hakk mer seriøs i musikk diskusjonen enn denne tråden som jeg tolker vil ha frem kremen av tåpelig elektronisk musikk. Ser frem til å høre deg på HW-Radio senere i dag. Endret 18. mai 2008 av radivx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå