adale Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet om det finnes? Hadde vært kult å kunne broadcaste direkte med sin egen mobiltelefon. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som vet om det finnes? Hadde vært kult å kunne broadcaste direkte med sin egen mobiltelefon. 9153272[/snapback] Vet ikke helt hva du egentlig spør etter, men du kan i hvertfall bruke en Symbian telefon som webcamera hvis det er det du lurer på. Det finnes også serverprogrammer for Symbian S60 3ed, men jeg komer ikke på navnene i farten. Lenke til kommentar
adale Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hei, ja, jeg vet det er mulig å kjøre web kamera gjennom en Symbian telefon og en PC gjennom bluetooth. det er ikke det jeg mener. Jeg mener å kjøre en web server på telefonen med et webkamera slik at folk kan se hva jeg ser, hvis jeg slår på kameraet. Nokia har i disse dage rkommet med en web server, og jeg har lest på nettet at før eller siden vil noen utvikle noe slik at dette blir mulig: link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå