Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Holder på og spille Resident Evil 4 på gamecube her, har hatt dte en stund men komm ikkje videre så har ikkje spilt på en stund. Er komt til en plass der det er 3 veier, i mitten er en mann i rød slik monke habitt og det kommer to stykk med sjold mot meg og masse folk på siden. Etter dette komemr eg til ett rom der det er to knapper som skal trykkes ned, men etter dte så kommer det jo evigt med folk inn i det little romet :S Har bare en pistol med ikkje så mye skudd, så det så og si umuligt. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hvor i spillet er du, landsbyen?, slåttet? øya? trenger mer info enn det du kom med Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) ja det er i slottet. Edit: klarte det nå, det er der man skal dreie på den tingen så kommer dne trappen ned. men nå lurer eg på om det går an og gå tilbake og save eller kjøpe litt ting hos merchanteren? uten og måtte gjøre alt på ny? Eller er det noen save point i nærheten? Endret 27. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 du kan løpe hele veien tilbake og save og kjøpe saker,har gjort det flere ganger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ok, og man må ikkje gjøre alt på nytt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hvis du lagrer så lagrer den alt som har skjedd opp til da, så du kan drepe en hau med monstere, løpe tilbake og lagre så vil stedene være frie for monstere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå