Joachim_F Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ubisoft har gitt ut de første detaljene om Lost. I tillegg har de lansert en saftig trailer. Les mer Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal vel ikke se bort fra at det går ut på å bare sitte og skrive inn tall på en datamaskin hvert 108. minutt... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser ikke så ille ut, faktisk Kommer definitivt til å prøve dette. Skal vel ikke se bort fra at det går ut på å bare sitte og skrive inn tall på en datamaskin hvert 108. minutt... 9153066[/snapback] Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hvis det tar like lang tid å komme seg av øya som på tv så blir det ivertfal mye spilling for pengene Endret 28. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ubisoft forteller at du blant annet må løse en rekke gåter, utmanøvrere farlige fiender og kjempe mot slangemonsteret for å komme deg helskinnet gjennom oppholdet på den farlige øya. Hvilket slangemonster? Kan ikke huske å ha sett et slangemonster i Lost, om Ubisoft ikke mener den skyggen som vaier rundt på øya. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Håper det blir en overlevelses simulator, der man må finne mat å jakte på dyr. Finne en pinne, sterke tynne grener og en stein for å lage et spyd. Tilbrede dyrene selv og klatre i trær etter bananer Høres ut som Lost In Blue til Nintendo DS=P Hehe, jeg tror dette spillet blir ganske så bra :!: DIGGER SERIEN LOST FTW!! Hyper Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 håper iallefall at det kommer en demo tror folk vil prøve før dem kjøper dette Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Holder meg til serien. Spill får meg til å leve meg mer inn i det, så det tør jeg ikke . Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ubisoft forteller at du blant annet må løse en rekke gåter, utmanøvrere farlige fiender og kjempe mot slangemonsteret for å komme deg helskinnet gjennom oppholdet på den farlige øya. Hvilket slangemonster? Kan ikke huske å ha sett et slangemonster i Lost, om Ubisoft ikke mener den skyggen som vaier rundt på øya. 9163885[/snapback] For å få spenning i sakene må de legge på litt ekstra så klart,de kunne ikke laget det toalt utifra storylinen med tanke på all dødtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg