iNtensimilla Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Dette stod på meldingen fra NetCom: "Perioden for fri bruk av SMSmania er snart over. Send SMSMANIA STOPP til 1989 dersom du ikke vil fortsette tjenesten. Se info om SMSmania på netcom.no." Jeg trodde det var sånn at hvis man vidreførte YoungTalk abn. før 12. august, så fikk man SMSmania i 2 mnd gratis, altså 60 dager. Jeg bestilte SMSmania rundt den 20. juli, og fikk denne meldingen fra NetCom i går.. Skjønner ingen ting jeg.. Jeg skal jo ha gratis SMS frem til 20. september!! Lenke til kommentar
georgios Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Dette stod på meldingen fra NetCom:"Perioden for fri bruk av SMSmania er snart over. Send SMSMANIA STOPP til 1989 dersom du ikke vil fortsette tjenesten. Se info om SMSmania på netcom.no." Jeg trodde det var sånn at hvis man vidreførte YoungTalk abn. før 12. august, så fikk man SMSmania i 2 mnd gratis, altså 60 dager. Jeg bestilte SMSmania rundt den 20. juli, og fikk denne meldingen fra NetCom i går.. Skjønner ingen ting jeg.. Jeg skal jo ha gratis SMS frem til 20. september!! 9152959[/snapback] dette er desverre en feilsending til rundt 3500 netcomkunder, om du ikke kanselerer det selv vil det fortsette å gå og det vil fortsatt være gratis. men som sagt feilsending av SMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå