eUnaas Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har store problemer med online spilling over ISDN, Nå mens jeg venter på at Nextgentell skal sette opp den nye ADSL linja mi så må jeg sitte på ISDN en stund. MEN når jeg skal spille online (Battlefield) så virker det noen minutter med god ping. så klikker aLLT pingen flyr opp til over 1000... hmm hva kan være galt? det er ikke linja fordi allt virker med en annen pc. hva kan forårsake en slik krasj? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 sier en ting, ISDN!! Nei da, jeg vet ikke, men kanskje du burde ta en restart av pc'en. dette hjelper til det utroligste! Det skader vel ikke uansett! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 sier en ting, ISDN!! Nei da, jeg vet ikke, men kanskje du burde ta en restart av pc'en. dette hjelper til det utroligste! Det skader vel ikke uansett! dettte er ikke noe problem jeg har nå i dag. har hatt det tidligre også. har samme problemet når jeg kobler opp hos en annen abbontent. det er PCEN som er tull... jeg har seff. restartet og gjort allt jeg kan... men HJELP! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Format c: og legg inn alt på nytt. Begynner å få problemer når os'et har vært installert i over 1 mnd. tid. Da er eneste utvei å legge den inn på nytt. Dette løser de fleste problemer!! Det er sånn for meg! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hmm, har kjørt win2k stabilt i ca 7 mnd nå jeg da men.. murlig det er noe i PC'en din som windows ikke er så glad i siden du må reinstallere en gang i månden...? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 1: Hovedgrunnen til at det hakker er pga. du har ISDN. Belive it or not, dette er faktisk ræva til online spilling. 2: Andre grunner kan være serveren. Kanskje han bestemte seg for å begynne å laste ned noe..? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hmm, har kjørt win2k stabilt i ca 7 mnd nå jeg da men.. murlig det er noe i PC'en din som windows ikke er så glad i siden du må reinstallere en gang i månden...? men jeg liker å ha topp ytelse og jeg synes det begynner å gå litt dårligere når os'et har vært oppe 1. mnd tid. Men alt er avhengig av hva du gjør med pc'en da seff. jeg legger inn masse programmer og flytter og roter litt, og dette vil med tiden gå dårligere og dårligere. hadde jeg latt dette være, kunne jeg sikkert også kjørt xp'en min like stabilt som deg! Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ISDN er jo faktiskt ganske bra til spilling da... Men, ISDN sliter hvis spillet krever mye båndbredde. Men til f.eks CS med 12 spillere, så funker ISDN utmerket. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ISDN er jo faktiskt ganske bra til spilling da... Men, ISDN sliter hvis spillet krever mye båndbredde. Men til f.eks CS med 12 spillere, så funker ISDN utmerket. sikker på dette? synes det lagger noen ganger med 40mbits linje. ( ps. bruker ca. 80% til downloads, men forsatt går det treigt til tider ) ISDN funker greit til å lese avis og slike ting! Har hatt det selv engang! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kommer litt ann på hva slags online spill det er også, er det feks counter-strike kan man mekke en sikkelig cfg som vil hjelpe deg med og forbedre pingen ganske mye. Er det spill hvor du ikke har mulighet til og forandre på noen inet settings er det kjipt... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 1: Hovedgrunnen til at det hakker er pga. du har ISDN. Belive it or not, dette er faktisk ræva til online spilling. 2: Andre grunner kan være serveren. Kanskje han bestemte seg for å begynne å laste ned noe..? 1. nei dere tar feil. ISDN er bra nok det. Har ikke noe problemer med en annen pc. Det er IKKE ISDN linja. det er noe med softwaren eller hardwaren. 2. Jeg har selvfølgelig prøvd mange dedecaded servere. det er heller IKKE det. Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Format c: og legg inn alt på nytt. Begynner å få problemer når os'et har vært installert i over 1 mnd. tid. Da er eneste utvei å legge den inn på nytt. Dette løser de fleste problemer!! Det er sånn for meg! Har kjørt stabilt i over et år m/Win XP Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg kjørte Win98SE stabilt i over et år jeg! Slå DEN du! (Jeg hadde selvsagt noen blåskjermer da, men jeg var ikke nødt til å formatere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå