TST Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Øymystikk i spillform. Se videoen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Njaaa....skeptisk! Jeg var stor fan av serien, men den har de dradd alt for langt syns jeg....på tide å avslutte hele greia! Tror ikke dette er ett spill som kommer til å fenge meg så voldsomt. Kanskje hvis det er veldig bra, men jeg tviler! Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Serien kommer til å fortsette en stund til. Produsentene har tidligere sagt at det skal bli seks sesonger. De siste 3 sesongene skal bestå av 18 episoder hver. Det er fremdeles mange spørsmål som ikke er besvart! Jeg gleder meg ivertfall til sesong start til høsten Men jeg har ingen tro på spillet... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 rett og slett teit mener da jeg hva er vitsen egentlig?? tjene mer penger?? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 rett og slett teit mener da jeg hva er vitsen egentlig?? tjene mer penger?? 9159160[/snapback] Jepp! er jo i og for seg ikke så teit å ville tene mer penger da! SKjønner de godt jeg! - selv om spillet nok suger... Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 ...Det er fremdeles mange spørsmål som ikke er besvart! Jeg gleder meg ivertfall til sesong start til høsten 9156175[/snapback] Da må jeg nok skuffe deg... Neste sesong starter ikke før januar/februar neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg