Gå til innhold

Geforce go 7300-erfaringer/hjelp

Anech

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt en laptop med et geforce go 7300 skjermkort, så skulle jeg etterpå prøve å finne ut litt om noen hadde erfaringer med det, men fant lite. pcen skal hovedsakelig være skole pc, men hadde vært greit å kunne spille litt på den også, så jeg lurer egentlig på om noen har noen erfaringer med dette kortet, og om noen vet hvor krevende spill dette kortet klarer å kjøre.

(og før dere sier at man ikke bør ha en bærbar pc til å spille på så kan jeg si at jeg har en stasjonær spill pc med 7900gtx kort... så jeg er vel egentlig blitt litt kravstor når det gjelder oppløsning og lignende :p )

Endret av Anech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to 7300LE... Og det funker greit til WoW, BF2, CS:S, GW også videre. Men greit, ikke så veldig bra. Det skal klare å kjøre spillene, men ikke med så veldig god fps. Vet ikke hvordan det blir med kun ett skjermkort...

Lenke til kommentar

ok, gjør vel ikke så veldig mye egentlig. kom på et spørsmål til... vet noen om det går ann å skifte skjermkort i en laptop på en grei måte uten å brekke hovedkortet :p bare lurer i tilfellet 7300 kortet blir helt forferdelig...

Lenke til kommentar

Og jeg kan nevne en ting til: Kortet tåler ikke "distanse" og røykeffekter i spill godt. F.eks, når jeg går rundt i Guild Wars eller WoW på vanlige steder får jeg 50-75 fps. Men med en gang man står ved en klippe o.l slik at hele horisonten synes, dropper fps'en helt ned til 30-35. Det samme gjelder smoke grenades i Counter-Strike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...