Gå til innhold

Nytt forum ønskes! - Prisjakt og powerbuys!


Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

215 stemmer

  1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

    • Ja.
      166
    • Ja, men ser ikke behov for en egen kategori.
      7
    • Nei, men en slik kategori kan gjerne opprettes.
      17
    • Nei og jeg vil ikke at en slik kategori skal opprettes.
      12
    • Vet ikke/ingen formening.
      13


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kunne tenke meg at vi hadde et underforum på prisjakt og powerbuys. Avforum har dette, og her kommer det frem ting og tang som prisguiden her aldri klarer å fange opp :)

 

Kjøpte selv en 46" Samsung M87 i går sammen en rekke andre og sparte mange kroner på dette. I dag fant jeg ut der at elkjøp/lefdal hadde pangtilbud på PS3 pakke (som jeg seff bestilte).

 

Kunne tenke meg at prisjakt ble delt ut i underforum også, slik at vi kunne samarbeide oss brukere imellom :)

 

 

Prisguiden er rett og slett ikke god nok for slike formål. Det eneste jeg frykter kan være et ankerpunkt er at det dessverre er litt for mange drittunger på hardware, men igjen kan vi vel gi det et forsøk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger til en poll jeg.

 

Virker nå ikke som en dårlig ide dette. Har selv et eget ønske (som er luftet internt) om en egen forbrukerkategori (som hovedkategori). Dette hadde jo vært noe som hadde passet godt der. I et "større perspektiv" kunne det sendt være snarvei til "prisjakt" forum i de forskjellige hovedkategoriene (hardware, kultur, spill, mobil osv).

Lenke til kommentar

Nice .en

 

:fun:

 

Har nemmelig skikkelig lyst på Planet Earth serien på Blu-ray

Men platekompaniet lever jo i en annen verden. Dessverre litt for dyr på play.com til at den glir gjennom tollen.

 

Er på jakt etter litt bra optikk til mitt kamera også. Så jeg ønsker samarbeide med andre om fordeler oppnås :)

Lenke til kommentar

Dog må vi sette en del rettningslinjer for denne underkategorien!

 

Det er nemmelig vært en svingelsak på på avforum om dere ikke fikk med dere det.

 

Master IT / Mastermind-saken

 

Håper virkelig de involverte finner ut av dette.

 

Jeg derimot kjøpte i samarbeide med noen andre fra komplett, og det gikk strålende :)

 

Foreslår at det utarbeides en del rettningslinjer for hvordan et slikt samarbeide skal gjennomføres, slik at ingen tar noen risiko her. Dog må rettningslinjene ivareta nettbutikken også, slik at de er intresserte til å gjennomføre en slik ordning :)

Lenke til kommentar
Dog må vi sette en del rettningslinjer for denne underkategorien!

 

Det er nemmelig vært en svingelsak på på avforum om dere ikke fikk med dere det.

 

Master IT / Mastermind-saken

 

Håper virkelig de involverte finner ut av dette.

 

Jeg derimot kjøpte i samarbeide med noen andre fra komplett, og det gikk strålende :)

 

Foreslår at det utarbeides en del rettningslinjer for hvordan et slikt samarbeide skal gjennomføres, slik at ingen tar noen risiko her. Dog må rettningslinjene ivareta nettbutikken også, slik at de er intresserte til å gjennomføre en slik ordning :)

9156396[/snapback]

Selvfølgelig skal et slik sted ha STRENGE retningslinjer, det sier seg selv =)
Lenke til kommentar

Dadating:

 

Og dette skriver jeg bare for å skryte.

Min soveromsunderholdning ble da

 

Fra Komplett/Norek

Samsung 46" LCD-TV LE46M87BD og veggfeste = 21.028,68

 

Fra Lefdal (nettbutikk)

PS3 pakke med 3 spill osv = 5795,00

 

Fra Neby Hifi

Marantz SR-7001

Marantz DV-6001

Audio Pro PM-09S x 2

Audio Pro PM-02 x 2

Audio Pro Pm-09C

Audio Pro Avanti SW 450 (akriv sub)

 

Neby totalen = Hemlis

 

Dette anlegget sparker forresten rompe :)

 

Og det aller aller beste. Får tak i et Marantz kabinett for å bygge inn min HTPC i den. Kommer til å se riktig så NICE ut tror jeg :) Sitter bare å venter på TV'n så kobles alt opp på soverommet. Syns jeg ser for meg 46" Akvarium med behagelig musikk fra min 1 TB samling på HTPC'n :)

 

Life is good :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...