Gå til innhold

Nye GT5 Prologue bilder inkl. dashboard!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis spillet holder hva det lover kan dette føre til et PS3 kjøp for min del, men et totalt fravær av skade gir en liten bismak. Er også spent på om de virkelig kommer med 16 stk online.

Synes en eventuell pris 300-400 kroner er drøyt for et prologue spill, spesielt mtp at forza 2 kostet 449 hos Elkjøp ved launch.

Lenke til kommentar
Hvis det blir betaling, blir det neppe særlig mer enn 100 kroner. Snakker om nedlasting her. Hvis det kommer i butikken blir det nok noe dyrere.

9153420[/snapback]

Tipper/Håper at Polyphony Digital nytter seg av det ganske geniale Playstation network.

Lenke til kommentar
259,- kostet prologue til 4ern når det kom ut

9153409[/snapback]

Hm, var det ikke mer. Når jeg tenker etter kan det stemme ja..

Uansett, skal vi tippe på 299,- hos Elkjøp :hmm:

9153428[/snapback]

MEd updatet grafikk og blu-ray disk så satser vi 299 ja ;)

Lenke til kommentar
Kan vel umulig bli verre enn GT HD(som eg syns var kjedelig) men det var jo gratis da ;)

9153207[/snapback]

Hæ? GTHD er vel det jeg har spilt mest på PS3-en min. :whistle:

Andre som klarte over 12500 i drift?

9153308[/snapback]

13138 med skyline ;) Nr2 på europaranken i 2 uker.

Ellers ser dette fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Ja det såg ikkje så verst ut nei. Går det an å se rundt seg når man sitter inni bilen tru? Dette var litt tøfft på PGR3 ihvertfall :p Som eg syns har utrolig bra interiør det også.

9152784[/snapback]

Ikke verst ut ? Ser jo fotorealistisk ut :dribble:

Lenke til kommentar
Kan vel umulig bli verre enn GT HD(som eg syns var kjedelig) men det var jo gratis da ;)

9153207[/snapback]

Hæ? GTHD er vel det jeg har spilt mest på PS3-en min. :whistle:

Andre som klarte over 12500 i drift?

9153308[/snapback]

13138 med skyline ;) Nr2 på europaranken i 2 uker.

Ellers ser dette fantastisk ut!

9153791[/snapback]

Hva kjører du med ? G25 ? Eller gamepad ?

Lenke til kommentar
Noen som aner når dette spillet dukker opp? Gleder meg sykt til dette, savner et skikkelig bil spill til PS3.. Ser fram til dette og selvfølgelig DIRT... :dribble:

9154238[/snapback]

Spillet er vel ventet i Japan i Oktober. Ikke noen fastsatt lanseringsdato i Europa enda. Flame me if im wrong.

Lenke til kommentar
Gamepad. Har også flere ganger vært på top5 i 2 uker, har vel totalt 10-15 stykker over 12,5k.

9154106[/snapback]

Får sjekke ut replayene dine ^^ Selv ligger jeg på 9000 med Evoen. Men jeg tar det sikkert altfor rolig, ligger stort sett i andre og tredjegiret.

Lenke til kommentar

er det ett spill eg måtte satt min aksjer på som lifesaver for ps3 så hadde det blitt GT5, berre på grunn av yamaguchi så veit eg att dette spillet vil overgå alt innen bilspill, også på grunn av att teamet har det dei treng for og lykkes, peng, tid, og masse arbeidskraft..det må berre bli bra..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...