Sherra Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 At øl er fetende tror jeg bare er en myte, som du sier.9154434[/snapback] Øl er proppfullt av karbohydrater så du tar nok feil her. Et par øl får blodsukkeret til å stå i taket og insulin produseres så det damper. Får du i tillegg i deg chips, nøtter og den obligatoriske kebaben, så begynner vi å snakke. Det tar vel rundt 12 minutter å jogge bort, altså forbrenne, en halvliter (grovt sagt). 9202896[/snapback] Wow, så jeg må jogge to timer dagen derpå for å ikke gå opp i vekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 At øl er fetende tror jeg bare er en myte, som du sier.9154434[/snapback] Øl er proppfullt av karbohydrater så du tar nok feil her. Et par øl får blodsukkeret til å stå i taket og insulin produseres så det damper. Får du i tillegg i deg chips, nøtter og den obligatoriske kebaben, så begynner vi å snakke. Det tar vel rundt 12 minutter å jogge bort, altså forbrenne, en halvliter (grovt sagt). 9202896[/snapback] Wow, så jeg må jogge to timer dagen derpå for å ikke gå opp i vekt? 9202923[/snapback] I teorien. Men i teorien må du også dra på tre spinningtimer for å forbrenne en Grandiosa. Du har jo også en hvilemetabolisme på rundt 2000 kcal som tar seg av sitt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er forsker og kan bekrefte at moderat mengde brennevin er sunnt til enhvertid også til barn, spesielt 14 år. Derimot er det snakk om å roe ned trassen med et par skvetter scotch. Bevisene er lagret i min dna. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Forsker på egen kropp, hva? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er forsker og kan bekrefte at moderat mengde brennevin er sunnt til enhvertid også til barn, spesielt 14 år. Derimot er det snakk om å roe ned trassen med et par skvetter scotch. Bevisene er lagret i min dna. Det er sånne folk dette landet trenger...Noen som ikke er redde for å ofre helsa for fedrelandet Man skal dø en gang som andre før meg har nevnt så hvorfor holde tilbake når man først lever?Drekk sånn man føler for sjøl uavhengig av hva som er sunt og ikke. Selv drikker jeg helst i helgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå