Sherra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hvor omfattende er det? Gjør de det bevisst eller ubevisst, og hvordan vet jeg at dama tester? Endret 28. juli 2007 av Sherra Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tester hva ? 9152740[/snapback] Jupp, tester hva? Spill? Bil? Oppvaskmaskin? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvor omfattende er det? Gjør de det bevisst eller ubevisst, og hvordan vet jeg at dama tester? 9152571[/snapback] Tester DEG? Hvordan? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) fordi trådstarter ikke forklarer så veildig mye om hva han mener, kan jeg si litt mer om det...: har du noen gang vært i en ukomfortabel samtale der du ikke har lyst å prate med vedkommende, men han/hun gir seg ikke? tenk deg at det skjer 10 ganger hver dag hele året.. hadde du funnet på en test da for å luke ut og stoppe de som ikke er "verdt" å snakke med..? tenkte meg det ja.. og derfor tester kvinner menn.. et eksempel er visst hun oppfører seg bitchy.. 1.Hvor omfattende er det? 2.Gjør de det bevisst eller ubevisst, og 3.hvordan vet jeg at dama tester? 1. har ikke peiling 2. dunno.. 3. de tester hele tiden vær forberedt på det.. Endret 27. juli 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg må bare fortsette som ett spørsmålstegn. Også en liten ting til, har dette noe med seksualitet å gjøre? Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Testing er nettopp det, ja: en slags trolling for å finne ut om du er verdt å satse på. En kamerat dumpa nettopp dama etter et to uker langt forhold siden dama hadde testa, testa og testa... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har hørt om slikt ja. En bekjent (jente) hadde noe på gang med en fyr. Hun fikk veninnen sin til å prøve seg på han for å se om han beit på. Han stod Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Har hørt om slikt ja. En bekjent (jente) hadde noe på gang med en fyr. Hun fikk veninnen sin til å prøve seg på han for å se om han beit på. Han stod 9153898[/snapback] Da hadde jeg sparket henne i fitta ut av forholdet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tjohei hvor mange saklige innlegg vi har idag da. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 dette handler ikke om sexualitet, men om testing En kamerat av meg ble testa om han ville ha røyk. Dette skjedde: Mora til han fyren og han sjøl da var i Oslo, så spurte mora om han ville ha røyk, så sa ho også at ho skulle ikke si noe til faren og sånn.. Han fyren følte at hvis han sa ja, ville de tro at han røyka, og at han ville få kjeft, så han sa neinei, jeg røyker ikke.. Røyk er usunt. Hehehe, og han er nikotin avhengig, så han greide å gjennomskue mora der. Men det er en ganske smart måte å finne ut om en person er utro, røyker ++++ myyye mer. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Få med venninnene sine på å lure typen. Æsj, da fortjener man ikke kjæreste. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hadde noen gjort slike ting på meg, så hadde jeg skulle vært utro i ettertid. Herregud. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 I mine øyne har dama da vært utro (om ikke seksuelt), og jeg hadde gledelig onsa et par ukers tid uten dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 En gang testet jeg meg for diabetes. Kanskje det er et mulig sjekketriks? Lenke til kommentar
.... Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 At damen ordner ligg til meg er vel bare koselig. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Man kan ikke vite det. Testene er ikke planlagte. Dem utnytter situasjoner når dem dukker opp og så plutselig ligger testen der. Det er ikke slik at dem går rundt å planlegger det. Men jeg tror kanskje at i sære tilfeller, kan det hende dem går så langt at dem planlegger en test. Men generelt sett er ikke dette tilfellet IMO. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det kalles og ikke stole på/være sikker på typen; hvis dama ikke stoler på typen og må teste han hele tiden, så burde de ikke være sammen... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvis man står testen, får man registreringsskilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå