Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer som "tester" menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fordi trådstarter ikke forklarer så veildig mye om hva han mener, kan jeg si litt mer om det...:

har du noen gang vært i en ukomfortabel samtale der du ikke har lyst å prate med vedkommende, men han/hun gir seg ikke? tenk deg at det skjer 10 ganger hver dag hele året.. hadde du funnet på en test da for å luke ut og stoppe de som ikke er "verdt" å snakke med..? tenkte meg det ja.. og derfor tester kvinner menn.. et eksempel er visst hun oppfører seg bitchy..

1.Hvor omfattende er det? 2.Gjør de det bevisst eller ubevisst, og 3.hvordan vet jeg at dama tester?

1. har ikke peiling

2. dunno..

3. de tester hele tiden vær forberedt på det..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
Har hørt om slikt ja. En bekjent (jente) hadde noe på gang med en fyr. Hun fikk veninnen sin til å prøve seg på han for å se om han beit på. Han stod :p

9153898[/snapback]

Da hadde jeg sparket henne i fitta ut av forholdet.

Lenke til kommentar

dette handler ikke om sexualitet, men om testing :)

En kamerat av meg ble testa om han ville ha røyk.

Dette skjedde: Mora til han fyren og han sjøl da var i Oslo, så spurte mora om han ville ha røyk, så sa ho også at ho skulle ikke si noe til faren og sånn..

Han fyren følte at hvis han sa ja, ville de tro at han røyka, og at han ville få kjeft, så han sa neinei, jeg røyker ikke.. Røyk er usunt.

Hehehe, og han er nikotin avhengig, så han greide å gjennomskue mora der.

Men det er en ganske smart måte å finne ut om en person er utro, røyker ++++ myyye mer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Man kan ikke vite det. Testene er ikke planlagte. Dem utnytter situasjoner når dem dukker opp og så plutselig ligger testen der. Det er ikke slik at dem går rundt å planlegger det. Men jeg tror kanskje at i sære tilfeller, kan det hende dem går så langt at dem planlegger en test. Men generelt sett er ikke dette tilfellet IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...