Freddemor Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan spille Midtown madness 2 og laste ned busspatcher. Det er faktisk litt kult Der kan du kjøre leddbuss og vanlig, store og små - alt mulig. Det blir til og med lagt til bussholdeplasser og ruter. Ettersom byene i spillet finnes på ordentlig, blir det nesten litt simulatorsk. Byene er San Fransisco og London. 9315384[/snapback] Hvor får jeg tak i den patchen da? 9322451[/snapback] Jeg tror nok google er din beste venn i dette tilfellet. Bare søk på "midtown madness 2 bus patch" ol. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hva med en Norsk vri? "across Haukeli in 12 hours" eller "Norwegian tunnels - watch out for rocks!" Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det finnes et ordentlig simulator buss spill. Der man matte holde tidsfrister osv. Men husker jo seff ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det finnes et ordentlig simulator buss spill. Der man matte holde tidsfrister osv. Men husker jo seff ikke hva det heter. 9326173[/snapback] er ikke bus driver du tenker på da? Lenke til kommentar
samesau Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Men gleder meg til rig`n`roll Noen som veit når det kommer ut? Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men gleder meg til rig`n`roll Noen som veit når det kommer ut? hehe nei det er det nok ikke mange som veit.. det veit selv ikke utgiver ennå så.. det eneste som står på utgiver sine sider er at de sansynlig kommer i 08. men fortsetter de som de har gjort så kan vi vel vente noen år til på det.. det skulle jo egentlig vert sluppet for flere år siden så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå