Gå til innhold

Laptop for spill, need some help

Anbefalte innlegg

Hei grabbar och tjejar.

Jeg er ute etter ny laptop iløpet av august og hovedbruken er spill, trenger litt hjelp i den forbindelse.

FØR noen spør:

# JA jeg MÅ ha laptop, skal ha den med meg rundt så IKKE henvis meg til en stasjonær etc. ellers takk :)

# PRISLAPPEN, tja, viss vi sier 17k er vel en god max grense

# STØRRELSE, vekt bekymrer meg ikke så mye, men troor jeg vil gå for en 15 tommer, men mindre det er noen sykt bra 17" der ute

# MINIMUMSKRAV, skal brukes til å spille mest mulig, best mulig. så å kjøre f.eks oblivion på max hadde vært kult, minimumskravet er bf2 på full fres uten prob

sett litt på dell inspiron 1520, alt maxet ut utenom ram, noen formeninger om hvordan den gjør det på spillfronten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En laptop blir aldri en spillemaskin. (Men mindre du betaler 30k for et eller annet).

En laptop som kan spilles på derimot, kan f.eks. være Acer Ferrari til 16k på komplett. Har ikke testet den nye modelle nselv, men det er vel så bra spillpc du kan få i den klassen.

Jeg jobber selv innen IT og ser ganske mange Dell laptops komme innom verkstedet og basert på min erfaring skal jeg ALDRI kjøpe egen maskin fra dell. Hold deg unna er mitt råd.

Lenke til kommentar

Mà rette litt pà SG_Discoking, ferrari modellen til acer er langt fra den beste pà markedet, dette er en pc hvor du betaler alt for masse for designet.

Men jeg anbefaler deg à ta en titt pà Zepto Znote 6625WD, Multicom IFL90+ og Dell Inspiron 1520. Alle tre kan du velge med samme spesifikasjoner sà her kan du velge den som du liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...