humancoreiii Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei grabbar och tjejar. Jeg er ute etter ny laptop iløpet av august og hovedbruken er spill, trenger litt hjelp i den forbindelse. FØR noen spør: # JA jeg MÅ ha laptop, skal ha den med meg rundt så IKKE henvis meg til en stasjonær etc. ellers takk # PRISLAPPEN, tja, viss vi sier 17k er vel en god max grense # STØRRELSE, vekt bekymrer meg ikke så mye, men troor jeg vil gå for en 15 tommer, men mindre det er noen sykt bra 17" der ute # MINIMUMSKRAV, skal brukes til å spille mest mulig, best mulig. så å kjøre f.eks oblivion på max hadde vært kult, minimumskravet er bf2 på full fres uten prob sett litt på dell inspiron 1520, alt maxet ut utenom ram, noen formeninger om hvordan den gjør det på spillfronten? Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En laptop blir aldri en spillemaskin. (Men mindre du betaler 30k for et eller annet). En laptop som kan spilles på derimot, kan f.eks. være Acer Ferrari til 16k på komplett. Har ikke testet den nye modelle nselv, men det er vel så bra spillpc du kan få i den klassen. Jeg jobber selv innen IT og ser ganske mange Dell laptops komme innom verkstedet og basert på min erfaring skal jeg ALDRI kjøpe egen maskin fra dell. Hold deg unna er mitt råd. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mà rette litt pà SG_Discoking, ferrari modellen til acer er langt fra den beste pà markedet, dette er en pc hvor du betaler alt for masse for designet. Men jeg anbefaler deg à ta en titt pà Zepto Znote 6625WD, Multicom IFL90+ og Dell Inspiron 1520. Alle tre kan du velge med samme spesifikasjoner sà her kan du velge den som du liker best. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 ok, saa ogsaa paa asus gs serien og multiocom sine, men hvilket skjermkort boer jeg velge Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg ville valgt enten 8600GT, men du har ogsà Dell XPS M1710 med 7950GTX. Dette er det heftigste skjermkortet som du fàr tak i i en berbar, dette er dog en 17" med en ganske stor prislapp. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) ok, hva med alienware? noen som har tips paa enten import eller aa dra ned til england? hva om man firer litt paa kravene da? la oss si 22k og 17" er greit? Endret 1. august 2007 av Goldeneye Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ser ut som jeg kanskje gaar for en toshiba qosmio g40, litt annerledes enn spec jeg fors saa etter, men tror kanskje det blir den Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vis du har tenkt å bruke 22 000,- så ville jeg gått for Dell XPS m1710, til den prisen er dette det råeste du får tak i. Husk å velg 7950GTX Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 nja, men 7950 har ingen dx10 støtte, vil satse på noe som skal holde litt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Sjekk ut den nye XPS'en Den har 8700... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Sjekk ut den nye XPS'en Den har 8700... 9267056[/snapback] enig i at du burde se på den, men den kommer ikke før den 26(?) eller virker denne bra Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) har vurdert x200 selv ja xps'en har fete specs (spesiellt core 2 extreme) men tror den vil koste skjorta, OG den er jo stor og stygg som et hus :S Endret 13. august 2007 av Goldeneye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå