hitokiri Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Rykter og en stor GPS-bestilling antyder at P1i snart vil bli utstyrt med en GPS. Les mer Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 idedata, psdata og komplett annonserer med wayfinder inkludert. Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har fått min i dag og det følger med GPS. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har fått min i dag og det følger med GPS. 9152642[/snapback] Hvor fikk du din fra? Nettbutikk ? Eller på disk? Quanta betalte du? Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kjøpt igjennom en bekjent. Den er kommet til lager i dag og ble hentet hos leverandøren. De første burde være i butikken i løpet av dagen. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Kjøpte i butikk i Tromsø idag. Wayfinder fulgte med. Testet den litt i bilen i dag, og kan si at den fungerte UTMERKET! Stemmen som guider deg er en norsk behagelig kvinnestemme (betydelig bedre enn svensketøsa som sitter i dashboardet til Toyota). I tillegg er programvaren smart nok til å sørge for at displaybelysningen er alltid på når du følger en innplottet kjørerute. Du kan ellers velge mellom 2D og 3D kartvisning, det er en egen "nattfunksjon" som gjør at telefonen ikke blender deg når du kjører i mørket, osv osv. Selv visste jeg ikke om at GPS'en var med før jeg så Wayfinder logoen på eska, så det var en meget hyggelig overraskelse. Endret 3. august 2007 av thklinge Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har M600i og bruker min fars Wayfinder, han bruker en eller annen speedpilot. Pga den GPRS oppkoblingen som kom til stdighet, har jeg valgt å bruke TomTom med Wayfinder GPSen, og det har jeg installert på farsan P1i også, som fungerer super godt. Okay GPS enhet er det, men synes ikke programvaren var allverden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg