the_dragon_no1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hey ! Har fått meg en tatung 37" i går, og når jeg kjører scan for å finne alle kanalene,finner den kun TV2, thats it... land/språk er settet til norsk... flere som har hatt samme problem eller er det feil med tv,(eller meg xD ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hva slags kanalløsning har du? Antenne? Kabel TV? Parabol? Lenke til kommentar
starks Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 akkurat denne tv'en er faktisk produsert for kun å ta inn norsk TV2. Valebrokk øste ut penger en stund til dette formålet. dersom du ikke ble opplyst om dette så kan du bruke angrefristen! neida, det ordner seg nok Lenke til kommentar
the_dragon_no1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 akkurat denne tv'en er faktisk produsert for kun å ta inn norsk TV2. Valebrokk øste ut penger en stund til dette formålet. dersom du ikke ble opplyst om dette så kan du bruke angrefristen! neida, det ordner seg nok 9152867[/snapback] :!: :!: :!: fikk meg faktisk litt skremt der ett øyeblikk, men men har lite løst og sende tilbake tv'n, når jeg akkurat har fått den, visst det sku vise seg og være feil med den da Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ...har lite løst og sende tilbake tv'n, når jeg akkurat har fått den, visst det sku vise seg og være feil med den da 9152882[/snapback] Hva slags antenne har du? Er TVen koblet rett til en gammeldags antenen, eller benytter du Parabol, evt kabel. Er du sikker på at den ikke henter signaler fra en ekstern tuner, f.eks. en videospiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå