bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette kabinettet? Har lyst til å lage det litt ekstremt, men ikke bruke så mye penger på det...Noen forslag? Har mange vifter...Har lyst til å lakke det men hvet ike hvem farge enda...Tips? Kabinetter er lite men det skal moddes Som du ser så er fronten litt bølgete... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette kabinettet?Har lyst til å lage det litt ekstremt, men ikke bruke så mye penger på det...Noen forslag? Ta noen gamle lys og en fyrstikk. Så sitter du å drypper stearin på hele saken. Må bli tøft samtidig som det er billig, minuset er nok at kassa vil kreve litt reperasjoner av og til EDIT: er det nødvendig å ha de bildene rett i threaden? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmm.. jaja.. må jo har tradisjonelle Vidu i døra.. Men BLÅTT! Å så må du ha 2 stk, blow out hull i toppen.. (120mm) Viftekntroll. Akvarie. Diskokule. Strobe Blitz. neon lys. Lakket i en Signal farge!!! 8) Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tror overklokking.no brukte nettopp et slikt kabinett i modde guiden sin. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ligner litt på mitt: www.home.no/gwikse Det er jo mye en kan gjøre med det kabinettet... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hva skal jeg bruke for å skjære ut vifte hull i toppen a? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Enten Gode gamle Dremmel, eller Stikk sag.. Eller så kan du bruke en son "DIGER" Borr... Har bare sett opptil 83mm , men slger sonne på Blitema og sont. NB! Det er først en liten borr, så en stor "Hette" nedenfor.. vist du skjønner? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Brukte et såkalt "DIGER borr" på 114mm på min kasse. Funker bra, men man må pusse kanten etterpå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har tenkt å skjære ut hullet slik at vifte grillen er i samme høyda som resten. Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 bruk svart lakk!!! 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Holder det med biltema lakk? Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ja skulle tro det, svart er det feteste!!! 8) :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Holder det med biltema lakk? Jeg brukte det, og det ble perfekt. (bare pass på at ikke lakken lekker eller at du tar for MYE på) Mvh,Stian Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 da stikker jeg opp på Biltema i morgen, kansje jeg legger ut noen bilder Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker hullsager i HMS bimetall (koster mer men det blir penere). 80/92/120mm er standard størrelser men de koster :-? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker hullsager i HMS bimetall (koster mer men det blir penere). 80/92/120mm er standard størrelser men de koster :-? hva er det for noe a? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Wixe , åssn i hælvette klarte du å klokke pov kortet så mye stabilt ??? Hardware klarte jo bare 320/650! Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hvor får man kjøpt hullsag og hvor mye koster det? :-? Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg kjøpte mine hullsager hos Jernia (i Moss v. jernbanen) det er ikke alle Jernia butikker som har det men de fleste har det nok vil jeg tro. Bare husk å si hva du skal bruke det til!! Ellers kan du få en ubehagelig opplevelse (og dyr om de slår seg). Svar på hvordan jeg fikk POV kortet mitt stabilt: Slik 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå