birkulf Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tok noen bilder med lang lukkertid av den gamle fabrikkbygningen på Steilene i Oslofjorden. Bygget var opplyst av et "gatelys", så det ble i utgangspunktet et veldig rødt skjær på bildene. Fungerer fargejusteringene jeg har gjort på disse bildene? (himmelen ble faktisk så blå som den er på bilde 1) Bilde 1: Canon 350D m/ EF 17-40 f4 L f/5.0 30sek ISO 100 27mm Bilde 2: Canon 350D m/ EF 17-40 f4 L f/5.0 30sek ISO 100 17mm Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) likte virkelig bilde nummer to.. komposisjonen er spennende, og jeg får nesten en slags surrealistisk følelse av fargene og lyset blomstene forsterket følelsen flott Endret 27. juli 2007 av hardmongo Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Meget stilige bilder. Rødskjæret i bilde nummer 1 syntes jeg kun gir en meget god stemning i bildet. Det røde gresset gjør en meget god kontrast til den knall blå himmelen. Likte også at døren var åpen. Bilde nummer 2 var enda bedre. Mest på grunn av komposisjonen din. Dybden gjør noe virkelig flott med bildet, og jeg må si meg enig med hardmongo angående blomstene. Det var en virkelig flott ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå