anietsoj Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 På Rhodos var det da rundt 3 euro for halvliter`n.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 På zakhyntos var det fra 0.60 € på butikken, og 2€ ute Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Reise til Kypros for å være drita hver dag.....? Det er da mye billigere å drikke 35 liter øl en uke på Aker brygge. Hvis du bor i Oslo, altså, slik at du slipper flybilletten :!: Personlig ville jeg nok halvert forbruket, og dermed fått sett litt mer av Kypros 9204625[/snapback] Aker Brygge har vel halvliterpriser på over 70 kr? Med 70 halvlitere kommer man da opp i 5000 kr. Man sparer altså enkelt inn tusenlappen man måtte ut med for flyreisa hvis man drikker nok. Kypros er for øvrig et jævlig kjipt land. Hadde aldri dratt dit for å se på natur i hvert fall. Grus, stein og uttørka gress. Nei, dette landet egner seg best for drekking. Jeg trodde Kypros var på linje med Hellas på ølpriser jeg. I Hellas er det vel rundt 5 euro for en halvliter, altså 40 kr.Skal til Kypros neste uke så gleder meg hvis jeg kan se frem til 20 kr halvliteren! Noen som vet om det generelle prisnivået også er såpass mye lavere enn Hellas? 9215589[/snapback] Dra til Tsjekkia! Billig fly med Norwegian og 5 kr halvliteren hvis du drar litt utenfor Praha! Du kan med andre ord drikke deg drita ute mandag-søndag for godt under 500 kr. Endret 6. august 2007 av Sherra Lenke til kommentar
aXept Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) 34 liter øl er jo 68 halvlitere, som igjen er ca 10 hver dag... Det er jo helt normalt inntak av øl når man skal bli full.... ser ikke dette som noe å ta opp, men men! Btw, snakker om øl priser.. Når jeg var i Polen på skoletur for noen år siden så kostet en halvliter ca 4 NKR! Endret 6. august 2007 av aXept Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tenkte mest på hva som er forsvarlig for helsa. Mange kan jo drikke en kasse øl uten at de blir veldig farlige verken for seg selv eller andre. Men det er neppe sunt å drikke en kasse øl hver dag for det. Noen som klarte kassa i russetida, forresten? Man har 6 timer til rådighet. Jeg backa ut på 15. 9154515[/snapback] Klarte den lett og mer til faktisk. Men 34 liter er ikke så mye, helt greit hvis man tar det ganske rolig. Når jeg er på ferie så drekker jeg som regel fra jeg står opp til jeg stuper, også startet på nytt igjen når jeg våkner. Hadde sikkert blitt dobbelt så mye på meg på en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå