Gå til innhold

34 liter øl på en uke i Syden - bra eller dårlig?

Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

34 liter på en uke er jo ikke noe særlig mye. Under Hovefestivalen drakk jeg 42 liter (måtte det for å klare å gå inn i det ekle teltet vårt)...og jeg var ikke den som drakk mest.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
er det virklig noe å skryte av?

9173516[/snapback]

Ja... Hadde eit forsøk er ei helg, kor mykje vi kunne drikke før vi blei drita... Meg eit krftig kar og kompisen min eit bein rangel... Etter 16-17 halvlitere var han kanon og eg rimleg full... Så har du "litt" spekk tåler du MYKJE meir!

Feit deg opp og du kan drikke meir :!:

Lenke til kommentar
Du trenger ikke bli så sur bare fordi vi er mye bedre enn deg til å drikke.

Ikke ta dette feil, for jeg drikker mye selv.

Men når i all verden fikk man en måte og måle hvor god man er til og drikke? Hørtes veldig ut som ett nytt lavmål.

Og alkohol fører heller absolutt ingenting godt med seg rent fysisk.

Lenke til kommentar

Er 35 liter så mye, og det det så jævlig farlig a...!?

Jeg drikker alltid 10 halvlitere på vorspiel og enda 4-5 halvlitere ute.. Og jeg er ute minst en gang i uka.. Jeg drakk sikkert 50 liter på roskilde, det er jo knapt 6-7 brett med øl det...

DET siste er jo sikkert ikke bra i lengden, men tror ikke akkurat levra tar kvelden av noen liter øl..

Lenke til kommentar

Reise til Kypros for å være drita hver dag.....? Det er da mye billigere å drikke 35 liter øl en uke på Aker brygge. Hvis du bor i Oslo, altså, slik at du slipper flybilletten :!: Personlig ville jeg nok halvert forbruket, og dermed fått sett litt mer av Kypros ;)

Lenke til kommentar

Jeg trodde Kypros var på linje med Hellas på ølpriser jeg. I Hellas er det vel rundt 5 euro for en halvliter, altså 40 kr.

Skal til Kypros neste uke så gleder meg hvis jeg kan se frem til 20 kr halvliteren!

Noen som vet om det generelle prisnivået også er såpass mye lavere enn Hellas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...