Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 11-12 liter hver kveld, ikke bare i helgene?? Dæven, da må han være alkis. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Formulerte det vel litt dårlig Hvis han VIL kan han gjøre det! Er ikke i tvil om at han en eller annen gang har trukket nærmere 50 liter på en uke. (Han er riktignok ingen dverg) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) 34 liter på en uke er jo ikke noe særlig mye. Under Hovefestivalen drakk jeg 42 liter (måtte det for å klare å gå inn i det ekle teltet vårt)...og jeg var ikke den som drakk mest. Endret 28. juli 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Alt er relativt som mange sier. Går greit med så store mengder en gang i blandt (da tenker jeg på et par ganger i året). Men hvis det blir oftere (minst en gang i måneden) da hadde jeg begynt å tenke litt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 er det virklig noe å skryte av? så du drakk seg sikkert full noen ganger..... so what? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 er det virklig noe å skryte av? 9173516[/snapback] Ja... Hadde eit forsøk er ei helg, kor mykje vi kunne drikke før vi blei drita... Meg eit krftig kar og kompisen min eit bein rangel... Etter 16-17 halvlitere var han kanon og eg rimleg full... Så har du "litt" spekk tåler du MYKJE meir! Feit deg opp og du kan drikke meir :!: Lenke til kommentar
password Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Svar på emnetittelen er dårlig: Usunt for kroppen, men heller ikke "bra" om man skal tenke mengder. Teit tråd, og enda mer teit av meg og svare Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Takk for svar, uansett. En del ser ut til å mene at det ikke er noe å skryte av mengdemessig. Kanskje ikke verdensklasse, men helt greit. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du trenger ikke bli så sur bare fordi vi er mye bedre enn deg til å drikke. Ikke ta dette feil, for jeg drikker mye selv. Men når i all verden fikk man en måte og måle hvor god man er til og drikke? Hørtes veldig ut som ett nytt lavmål. Og alkohol fører heller absolutt ingenting godt med seg rent fysisk. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ikke fysisk, men psykisk. Alkohol skaper sikkert 50% av moroa i verden. Så i motsetning til røyk - som også virker negativt på kroppen - får man noe igjen for alkoholkonsumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Når i all verden fikk man en måte og måle hvor god man er til og drikke da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ikke meg selv da men forteller likevel: Tellte 118 tomme halvlitersbokser etter at mora til eksen var på besøk i fem dager en gang. Og et par spritflasker... Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er 35 liter så mye, og det det så jævlig farlig a...!? Jeg drikker alltid 10 halvlitere på vorspiel og enda 4-5 halvlitere ute.. Og jeg er ute minst en gang i uka.. Jeg drakk sikkert 50 liter på roskilde, det er jo knapt 6-7 brett med øl det... DET siste er jo sikkert ikke bra i lengden, men tror ikke akkurat levra tar kvelden av noen liter øl.. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 tror ikke akkurat levra tar kvelden av noen liter øl.. 9188960[/snapback] Enig. Øl inneholder nesten ikke noe alkohol. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er 22 år og 71 dager. Hvor gammel er du da vargaz?Du trenger ikke bli så sur bare fordi vi er mye bedre enn deg til å drikke. 9152193[/snapback] Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg drakk 54 liter munkholm på 10 dager sist jeg var på bibelcamp, slå den dere! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tja, med tanke på varmen og hvor mye du svetter så var det ikke så imponerende. Ikke at jeg synes det er noe imponerende med folk som drikker som svamper, spesielt ikke på sydenturer, men det er da meg Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Reise til Kypros for å være drita hver dag.....? Det er da mye billigere å drikke 35 liter øl en uke på Aker brygge. Hvis du bor i Oslo, altså, slik at du slipper flybilletten :!: Personlig ville jeg nok halvert forbruket, og dermed fått sett litt mer av Kypros Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vi drakk ca 3 brett halvlitere hver dag delt på 4 pers. vi var 2 uker på zakhyntos Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg trodde Kypros var på linje med Hellas på ølpriser jeg. I Hellas er det vel rundt 5 euro for en halvliter, altså 40 kr. Skal til Kypros neste uke så gleder meg hvis jeg kan se frem til 20 kr halvliteren! Noen som vet om det generelle prisnivået også er såpass mye lavere enn Hellas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå