Sherra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Var på Kypros tidligere i sommer og drakk 34 liter øl på en uke. Har dere noe bedre å vise til? Endret 27. juli 2007 av Sherra Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skikkelig heftig, skulle ønske jeg klarte å drikke så mye.... Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Takk takk Ikke så vanskelig når det koster under 20 kr halvliteren. Endret 27. juli 2007 av Sherra Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Hold deg til topic. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Beklager mitt noe frekke svar i forrige innlegg. Jeg ble litt irritert fordi du hadde slått min rekord på 33.5l på en uke i Bulgaria. Jeg hadde 34.5 inne, men desverre fikk jeg diare og spysyken siste dagen så det gikk i dass.. Men bare vent til neste år. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Beklager min misforståelse. Bulgaria er billigst i Europa på øl, har jeg hørt, så du burde ha gode sjanser. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Drikking er en konkuranse? hva er så tøft med å drikke mye ? hvor gamle er dere egentlig? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja det er billig i Bulgaria. Fra 4kr (1leva) halvliteren på pub. Lokketilbud dog. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg er 22 år og 71 dager. Hvor gammel er du da vargaz? Du trenger ikke bli så sur bare fordi vi er mye bedre enn deg til å drikke. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Snitt på 10-11 halvlitere kvar dag. Har nok vore oppe i dette volumet ein kveld men ikkje over lengre tid. Den mengda alkohol over tid er ikkje heilt sunt helsemessig. Endret 27. juli 2007 av Jankee Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bedre enn meg til å drikke? visst det er mengden det kommer an på, er du nok bedre enn meg. Har heller ikke skillen til å drikke mye over lengre tid. Jeg er 21, men nei... er ikke sur fordi du er "bedre" enn meg til å drikke. Jeg bare lurer på, hva er vitsen? Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Bedre enn meg til å drikke? visst det er mengden det kommer an på, er du nok bedre enn meg. Har heller ikke skillen til å drikke mye over lengre tid. Jeg er 21, men nei... er ikke sur fordi du er "bedre" enn meg til å drikke. Jeg bare lurer på, hva er vitsen? 9152590[/snapback] Konkurranse. Nei, det er neppe sunnt. Ligger vanligvis kun på rundt 3 liter dagen i snitt når jeg er i syden, men det tok litt av denne gangen. Greit å ha prøvd å leve som alkis, men det frister ikke til gjentagelse for å si det slik. Jeg ville bare vite om jeg tålte særdeles lite eller om dette faktisk regnes som mye for de fleste. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Drikking er en konkuranse? hva er så tøft med å drikke mye ? hvor gamle er dere egentlig? 9152183[/snapback] Om du ikkje er klar over det er det faktisk dritkult å drikke mest mulig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Pfft. Det der klarer jo jeg på en kveld. Men, nei, så mye alkohol er ikke bra. Du merker det den dagen levra di sitter ved siden av sofaen du sovna på og tar en røyk sammen med en kopp kaffe. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) 34liter på en uke = ca 5liter om dagen. Er da ikke så vanskelig det Men uansett, det går an å være på ferie i utlandet uten å ta å drikke årskvoten hehe... jeg hadde aldri greid så mye... er øl elsker, men drikker ikke for å ha det arti drikker for å kose meg ^^ Endret 27. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Pfft. Det der klarer jo jeg på en kveld. Men, nei, så mye alkohol er ikke bra. Du merker det den dagen levra di sitter ved siden av sofaen du sovna på og tar en røyk sammen med en kopp kaffe. 9153759[/snapback] Hva mener du er forsvarlig på en sånn tur, da? 20 liter? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Pfft. Det der klarer jo jeg på en kveld. Men, nei, så mye alkohol er ikke bra. Du merker det den dagen levra di sitter ved siden av sofaen du sovna på og tar en røyk sammen med en kopp kaffe. 9153759[/snapback] Hva mener du er forsvarlig på en sånn tur, da? 20 liter? 9153882[/snapback] det er forsvalig å stoppe når det renner over hehe... Eller når du føler deg litt for berusa.. grensa varierer fra person til person ^^ sunn fornuft er fornuftig ;P Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Tenkte mest på hva som er forsvarlig for helsa. Mange kan jo drikke en kasse øl uten at de blir veldig farlige verken for seg selv eller andre. Men det er neppe sunt å drikke en kasse øl hver dag for det. Noen som klarte kassa i russetida, forresten? Man har 6 timer til rådighet. Jeg backa ut på 15. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjenner en som drikker 11-12 liter per kveld, så det går vel bra med deg. Det er allikevel ganske dumt å spørre om det er bra eller dårlig å drikke 34 liter øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå