Sherra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Her kan dere melde dere ut: !.Skriv ut og send inn i dag! Benytt gjerne tråden til å komme med argumenter for hvorfor man bør ut av statskirka når man ikke er kristen. Ser gjerne at denne tråden blir en sticky. Endret 27. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Boring. Dette forumet er på god vei til å bli et mase- og klageforum for forurettede ateister, ikke et konstruktivt diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Religion er jo ikke noe å diskutere. De religiøse står har ingen argumenter å komme med. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Joda Joda, det er mange argumenter for religion. Derimot er det ingen (som jeg har hørt) gode argumenter for at en religion er objektivt riktig. subjektiv lykke, sosiale føringer, ignorance is bliss, etc er argumenter som kan brukes for religion. Det er selvsagt motargumenter, og der man har argumenter og motargumenter kan man ha diskusjon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) dette anser jeg for å være reklame for et annet netsted og dette bryter med reglene for forumet. Det er heller ikke lov å reklamere for firmaer en har en arbeidsmessig tilknyttning til eller er medlemmer av og det er dette inntrykket jeg har av trådstarter. tråden stenges, linker fjernes og reaksjoner mot trådstarter vurderes. Endret 27. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg