Gå til innhold

Forskjell på PS3 US & Europa versjonen?

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål ang US & Europa versjonen av Playstation 3:

Hva er egentlig forskjellen?

Vil US versjonen støtte spill kjøpt i norge?

Vil US versjonen støtte Blue-ray filmer kjøpt i norge?

Bilde system? PAL/NTSC?

Takker for alt av svar :cool:

Endret av Rajcapone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hva med folka som ikke skjønner engelsk :blush:

9152632[/snapback]

Di får kjøpe ei norsk-engelsk glose bok, å pusse litt på engelsken tenker jeg :tease:

Ser fabrikk nye PS3 på eBay.com helt nede i 2-3000,- :dribble:

Frister kraftig å importere ett parti uansett om ikke blue-ray`n blir kompatibel med vår sone :hmm:

Endret av Rajcapone
Lenke til kommentar
men hva med folka som ikke skjønner engelsk :blush:

9152632[/snapback]

Di får kjøpe ei norsk-engelsk glose bok, å pusse litt på engelsken tenker jeg :tease:

Ser fabrikk nye PS3 på eBay.com helt nede i 2-3000,- :dribble:

Frister kraftig å importere ett parti uansett om ikke blue-ray`n blir kompatibel med vår sone :hmm:

9153170[/snapback]

Der gjorde u et bra valg, kjøp den og nyt den. Bare pianolakken er verdt 3k :D

Lenke til kommentar
Skal nevne at det blir mye billigere for deg å importere Sone A BR-filmer i fremtiden også :) Man får jo titler nede i 130-180,- fra USA i forhold til halleluja prisene her til lands.

9152539[/snapback]

180,- kontra nye titler til rundt 220,- er vel ikke helt halleluja, men greit nok ;)

Lenke til kommentar
for meg så er det like greit og kjøpe herfra, istede for og bruke 3 timer på en film på 1.t30m med ordbok  :p  da jobber jeg heller 1.30 time ekstra og bruker de kronene på filmer herfra. :whistle:

9154087[/snapback]

:!: ^^

Jaujau du om det. :tease:

Lenke til kommentar
for meg så er det like greit og kjøpe herfra, istede for og bruke 3 timer på en film på 1.t30m med ordbok  :p  da jobber jeg heller 1.30 time ekstra og bruker de kronene på filmer herfra. :whistle:

9154087[/snapback]

Hææ ? Du sier at du ikke skjønner engelsk utifra denne :blush: smilyen og så sier du at du jobber heller en ekstra time for å kjøpe filmen her DVS at du mest sansynlig er over 18 år og ikke skjønner engelsk WTF?

Sone 1 filma (som med sone 1 dvd) kommer ofte ut før i usa en her i norge og det er MYE penger å spare på blu-ray sone 1... Er en grunn tll at Av/hjemekino folka importerer sone 1 ps3...

Kjøp fra usa helt klart :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...