Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Mellom 1.80 og 1.95 tror jeg er ganske ideelt for både gutten og jenta. Da blir gjennomsnittshøyden på jenter noe lavere, men ikke for lavt, og karen blir ikke så høy at det kan ende som et "handikap" til tider. Selv er jeg 1.86(eller 87, varierer hvor jeg måler meg) og det passer fint. Far min er 1.96 og føler til tider at det er noe for høyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det går greit så lenge han er pittelitt høyere enn meg. Jeg er selv 1.73 da, så er noen gutter som er lavere enn meg, og det hadde egentlig føltes ganske feil... JEG liker i hvert fall å føle meg litt "liten" i forhold til gutten. Ideell høyde for meg er vel mellom 180 og 190. Liker høye gutter!

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Guest_theresaaa_*

Høye menn er thumbs up! Er selv ei jente på 175, alltid vært den høye, så det å ha kjæreste på 2 meter er helt knall! Plutselig blir jeg også liten. :D

Lenke til kommentar
Høye menn er thumbs up! Er selv ei jente på 175, alltid vært den høye, så det å ha kjæreste på 2 meter er helt knall! Plutselig blir jeg også liten. :D

Hello thar ;) 2.03 her, hihi.

Jammen kjære deg, les da. For å sitere meg selv, "å ha kjæreste på 2 meter er helt knall!". Er superfornøyd med min situasjon, men du drar sikkert damer nok anyways. ^^

Lenke til kommentar

Har hørt både og, jeg. Jeg ville ikke fått kjæreste selv om jeg var 1.90, så høyde spiller egentlig fint lite inn. :p

Tom Cruise drar jo damer, og han er 170 ellerno.

I Nederland er snittet faktisk 185cm for menn, 180 akkurat i Sverige, og rundt 182 på Island.

Lenke til kommentar

Hello thar ;) 2.03 her, hihi.

Jammen kjære deg, les da. For å sitere meg selv, "å ha kjæreste på 2 meter er helt knall!". Er superfornøyd med min situasjon, men du drar sikkert damer nok anyways. ^^

Det jeg mente med posten min var at vi passet sammen:P Siden du liker høye karer og du er høy selv.

Lenke til kommentar

Sikker på at det var pga. høyden da, Stakan?:p

Jeg har hvertfall ALDRI, whatsoever, tenkt over at jeg kunne vært for høy når det gjelder slikt.

På flyet/toget/bussen/forelesningssalen på skola derimot, der har jeg ofte tenkt over at høyden min er tatt lite "høyde" for..hehe, ordspill..eh :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...