Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Viking_*

Artig å være høy er selv 197cm på strømpelesten, 115kg, trener godt.

Havner aldri i bråk på byen

og får mye positiv oppmerkosmhet på byen og ute blandt folk.

har heller aldri hatt no problemer med damene:P

 

synes det er kult

Lenke til kommentar

Noen damer vil nok tenke seg om to ganger hvis gutten er lavere enn demselv, men ikke alle. Hvis man klarer å ha god selvtilitt og sjarm selv om man er lav så har det nok ikke så mye å si. Høyden kan nok være et + fra eller til ja, men er nok ikke noe som bestemmer noe i seg selv.

 

Selv er 191 og trives godt med det. Er vant med å få komplimenter på det, spesielt siden jeg er bredskuldret med langt mørkt hår, osv i tillegg. Er vistnok noe som mange jenter tenner på :p Men det varierer nok stort.. er nok like mange jenter jeg avskrekker som jeg tiltrekker med utseedet mitt, men det er helt greit for min del :p

Lenke til kommentar

Jeg er 177 og dama er 174. Når hun har på høye hæler en hun 1 cm høyere enn meg. Det plager oss ikke. Hun veit at jeg fortsatt banker hun selom hun er høyere :!:

 

x-dama var rundt 170cm. Hun var derimot mye lettere og pule enn dama nå er. Dama jeg har nå har mye lengre bein enn x-dama. Jeg rekker såvidt opp noen ganger. Må liksom knøvle litt innimellom.

 

Selv har jeg ganske korte bein og lang overkropp. Har massiv hockey kropp (lavt tyngdepunkt) og veier rundt 95kg. Jeg er ekstremt vannskelig og dytte over ende :!: helt sant...

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne vite hva dere jenter mener om høyde på menn. Har dere noen absolutt minimumgrense for hvor høy deres utvalgte bør være, og hvor høye er dere selv? Jeg hører ofte jenter si at lave gutter er turn-off. Det gir meg dårlig selvtillit, og jeg tør så å si aldri ta kontakt med jenter. Jeg strekker meg 1,65 meter over bakken.

 

Jeg foretrekker høye gutter altså. Jeg er selv bare 1`61:P Men høye gutter er ganske sjekke og mann føler seg veldig trygg^^

 

Ps! ikke gutter som er over 1`80! Det synes ikke jeg er stas.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker høye gutter altså. Jeg er selv bare 1`61:P Men høye gutter er ganske sjekke og mann føler seg veldig trygg^^

 

Ps! ikke gutter som er over 1`80! Det synes ikke jeg er stas.

Jeg er 177 og ser på meg selv som ganske lav. Godt å høre at noen ser på meg som "høy" :)

 

Haha, samme her :D

 

Fra 1`70 til 1`80 er ganske perfekt høyde det :D

Lenke til kommentar
Håper jeg holder meg under 1.80. Ingen grunn til å få stiv rygg bare fordi man skal en tur ut på byen. :)

 

er jo ikke sånn at man får stiv rygg av å være ute på byen :p er selv 2 m og har ingen store problemer med ryggen, det er bare å holde seg i form så går alt bra:)

Tenker mer på at jeg må bøye meg for å nå min "significant other." :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...