Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper jeg holder meg under 1.80. Ingen grunn til å få stiv rygg bare fordi man skal en tur ut på byen. :)

er jo ikke sånn at man får stiv rygg av å være ute på byen :p er selv 2 m og har ingen store problemer med ryggen, det er bare å holde seg i form så går alt bra:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-105476

Jeg er vel 1.88. Har begynt å bli ubehagelig å stå og snakke med folk som er høyere enn meg, er ikke så mange som er det lengre. Noe som er litt dumt med å være høy er at det blir litt vanskeligere å holde en god kroppsholdning, da man konstant blir gående og se ned på folk.

Lenke til kommentar

Jeg er 175 høy. Og dama er 181. Hehe før i tiden ville jeg helst være sammen med jenter som var lavere enn meg. Men hun jeg er sammen med nå er "the one".. så det ble oss to for snart 5 år siden. :)

Anngående det at jenter vil ha beskyttelse så stemmer nok det. Selv har jeg drevet med diverse kampsporter de siste 12 årene, så hun føler seg maks bestkyttet uansett :)

Lenke til kommentar

jeg er 193cm. Matchhøyden ville vært 185 tror jeg. Føler at uansett hva jeg gjør på dansegulvet så ser alle meg, og alt lange gutter gjør på dansegulvet ser litt snålt ut.

En annen ting er at man fort blir litt klønete om man vokser mye. Tror jeg hadde vært bedre i sport om jeg hadde vært litt kortere.

Men en ting er sikkert. Man bryr seg mindre og mindre om høyde jo eldre man blir. Sjelden jeg tenker over at jeg er lang før noen nevner det.

hvis teknologien kommer har jeg 6cm høyde å selge! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er også en av dem. Selv er jeg rundt 196 CM eller noe slikt. Synes egentlig at det å være høy er skikkelig dritt for å si det rett ut. Jegf øler meg ikke særlig attraktiv når jeg ser ut som eiffeltårnet :p

Selv skulle jeg gjerne vært rundt 170. ikke 196 -.- Jeg skulle da kunne følt meg tilfreds med ei jente som er lav, men om jeg går for ei jente som er 160 i denne tilstanden ville halve meg blitt veldig ensom i senga D:

Fuck høyde. Jeg vil ha is! Rofl.

Lenke til kommentar
Selv skulle jeg gjerne vært rundt 170. ikke 196 -.- Jeg skulle da kunne følt meg tilfreds med ei jente som er lav, men om jeg går for ei jente som er 160 i denne tilstanden ville halve meg blitt veldig ensom i senga D:

Ikke si det du.. Jeg er rundt 185 (har aldri målt meg ordentlig) - og jenta mi er 160. Her i gården er det full likestilling i senga :) Det er forresten noe alle vet - at høyden ikke har noe å si i senga, for man er "like høye" der uansett! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...