Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er man interessert i en person så er ikke høyden akkurat avgjørende for neste steg Med mindre det er ekstreme forskjeller. Men tror ikke jeg hadde kunnet være sammen med en kortvokst, det hadde antakelig blitt litt for stor forskjell. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har venner i alle høyder, altså gutter og menn. Det har som mange andre har sagt her lite å si hvor høy man er så lenge man har sjarmen i behold. Jeg ruver på 193, og har ennå til gode å møte ei jente som er høyere enn meg, men må si at jeg tror det først og fremst hadde vært litt skremmende siden det er såpass uvanlig med jenter som er så høye. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_endrefm_* Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er man interessert i en person så er ikke høyden akkurat avgjørende for neste steg Med mindre det er ekstreme forskjeller. Men tror ikke jeg hadde kunnet være sammen med en kortvokst, det hadde antakelig blitt litt for stor forskjell. Hva er ekstreme forskjeller da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er man interessert i en person så er ikke høyden akkurat avgjørende for neste steg Med mindre det er ekstreme forskjeller. Men tror ikke jeg hadde kunnet være sammen med en kortvokst, det hadde antakelig blitt litt for stor forskjell. Hva er ekstreme forskjeller da? Jeg er 167, så 2m hadde jo blitt i meste laget Det samme i motsatt retning.. Lenke til kommentar
Ache Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 183cm....den perfekte høyden føler eg Foretrekker jenter som er litt mindre enn meg.. Liker veldig godt søte jenter og jenter rundt 160 er ofte søte Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Er man interessert i en person så er ikke høyden akkurat avgjørende for neste steg Med mindre det er ekstreme forskjeller. Men tror ikke jeg hadde kunnet være sammen med en kortvokst, det hadde antakelig blitt litt for stor forskjell. Hva er ekstreme forskjeller da? Jeg er 167, så 2m hadde jo blitt i meste laget Det samme i motsatt retning.. Et lite problem for min del^^ er 16 år og 2.01 selv.. og det finnes ikke stort med høye jenter på den alderen Endret 31. oktober 2007 av endrefm Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er 167, så 2m hadde jo blitt i meste laget Det samme i motsatt retning.. Du hadde med andre ord ikke kunne blitt int. i en som var så høy? Jeg er 10 cm lavere enn deg og har vært samboer med en på snart 2 meter. Vi så kanskje noe snodig ut der vi gikk sammen, men høyden var aldri i tankene mine. Han var jo en fantastisk person uansett Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal ærlig innrømme at jeg er såpass overfladisk at jeg foretrekker at kjæresten er høyere enn meg. Er høy selv:/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du hadde med andre ord ikke kunne blitt int. i en som var så høy? Jeg er 10 cm lavere enn deg og har vært samboer med en på snart 2 meter. Vi så kanskje noe snodig ut der vi gikk sammen, men høyden var aldri i tankene mine. Han var jo en fantastisk person uansett Jo, jeg kunne blitt interessert, men det hadde nok vært veldig uvant med så stor forskjell Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er ca 1.80 høy, Lene'n min er ca 1.70. Funker utmerket Foretrekker når jenten er lavest, vet ikke hvorfor. Endret 2. november 2007 av rublings Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Foretrekker jenter som er litt mindre enn meg.. Liker veldig godt søte jenter og jenter rundt 160 er ofte søte samme her egentlig. av en eller annen grunn har de fleste jentene vært mellom 5 og 10 cm lavere enn meg selv. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg er ei jente på 18x cm, og vil helst ha en kjæreste som er ca. like høy som meg, eller høyere ( ), men når alt kommer til alt er det personligheten som gjelder. Jeg kan godt være sammen med en gutt som er lavere enn meg hvis personligheten er grei, selv om det fysiske ville ha kommet litt i ubalanse i forhold til hva jeg liker. Liker å føle meg liten og uskyldig ved siden av ham. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 1.86, Gutt 14 år. Jeg liker en jente som sikkert er 1.65 elns. Blir kanskje litt problem med kyssinga? o_O Jeg får vell bøye meg ned Lenke til kommentar
Ache Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ......o_O Jeg får vell bøye meg ned Sånn det skal vere Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg er selv omtrent 1.70-1.73 på strømpelesten, jeg er ikke så plaget over høyden. For meg er det mye lettere å se velltrent og bra ut i bar overkropp om sommern enn en som rager 2 meter over bakken. Jenter liker forsjellige typer, når skal folk fatte dette? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 For meg er det mye lettere å se velltrent og bra ut i bar overkropp om sommern enn en som rager 2 meter over bakken. Riktigt . Kan ikke si at jeg ser så velltrent ut . Er litt fett på magen å leggene jah . Veger 88kg, 1.86 høg . Unormalt? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 For meg er det mye lettere å se velltrent og bra ut i bar overkropp om sommern enn en som rager 2 meter over bakken. Riktigt . Kan ikke si at jeg ser så velltrent ut . Er litt fett på magen å leggene jah . Veger 88kg, 1.86 høg . Unormalt? Nei.. Verre med meg, 1.80+, veier 90kg En del muskler er det jo, men skal ikke nekte på at det er litt fett her ja Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da kan jeg nevne at jeg veier rett i underkant av 70 kilo, med markert mage :-) Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da kan jeg nevne at jeg veier rett i underkant av 70 kilo, med markert mage :-) What is that ? =) Alder , Kjønn & Høyde ? Lenke til kommentar
Luli Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tja, foretrekker høyere menn generelt sett. Koselig å se opp til mannen liksom .. Minimum må jeg nok sette 1.70 da det er ca min egen høyde. Er egentlig mer opptatt av høyde enn fasong faktisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå