Ozwald Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg kom ikke i puberteten før 1ste året på vidergånde. Gikk fra 15x cm til 195 cm og 45kg til 75 kg i løpet av 12 mnd, behagelig var det dog ikke 9159422[/snapback] Skulle ønske jeg også kunne fått en rask "oppløftning" Desverre var jeg en av de første til å komme i puberteten, så det toget har nok gått for meg.. er 162 og 17 år Egentlig ser jeg ikke på det som et problem, har tilnå hatt minimale problemer grunnet høyden. Lenke til kommentar
Gjest minimann Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Minimale problemer her også. Eneste nevneverdige er at man automatisk må jobbe litt mer for å få respekt av andre (folk ser gjerne ned på folk som er lavere enn seg - ikke bare fysisk), og at det er ekstremt vanskelig å få dame. Sistnevnte er dog et ganske stort problem vil jeg si. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 har en kompis som strekker seg 160 over bakken.. og makan til dame-magnet skal man lete lenge etter! har du sjarmen og utseende. så betyr ikke høyden et kvekk! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 har en kompis som strekker seg 160 over bakken.. og makan til dame-magnet skal man lete lenge etter! har du sjarmen og utseende. så betyr ikke høyden et kvekk! 9167249[/snapback] Men det trekker ikke ned å være høy. Tror ikke han kameraten din hadde sagt ned til +20cm til Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Alle er jo så opptatt med høyde / vekt, for mye fett? Ingen muskler? Stor/liten pe... Det er det indre som teller! 9152883[/snapback] Sier du nå det. Men er som en jente i klassen sa engang - " Det er ikke personligheten du knuller" Vel, ja, den var drøy, men personligheten skinner jo gjerne gjennom utseende da, selv går jeg for tiden mer etter personligheten, humoren og generelt enn utseende, selvom det spiller en betydlig rolle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg skal være ærlig om dette med personlighet og utseende, ihvertfall slik det gjelder for meg - dere får komme med innspill hvis dere ønsker. Jeg går etter utseende og personlighet, i den rekkefølgen. Dette betyr at jeg ikke ville vært sammen med en kjempepen jente som jeg ikke likte å være med, men jeg hadde heller ikke vært sammen med en kjempehyggelig jente med perfekt humor og personlighet hvis hun ikke var pen. Skal jeg finne meg en kjæreste så leter jeg blant de pene til jeg finner en jeg liker - jeg vet ikke om det er sånn andre gjør det, men jeg vet ihvertfall at hvis jeg ikke synes jenten er pen, så har hun ikke sjanse uansett. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kommer litt an på hvor pen man er selv. Hvis du er verdig 9/10 poeng går du selvfølgelig for de peneste damene. Hvis du selv er stygg, må du ta til takke med de dårligste damene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kommer litt an på hvor pen man er selv. Hvis du er verdig 9/10 poeng går du selvfølgelig for de peneste damene. Hvis du selv er stygg, må du ta til takke med de dårligste damene. 9168872[/snapback] Jeg tror det har mer med selvtillit. Jeg har aldri sett en jente jeg har tenkt "whoa, hun er out-of-my-league". Det betyr ikke at hun ikke var det, bare at jeg ikke tenker sånn. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Går vel kanskje mest på selvtillit, ja. Ser ofte mindre bra menn sammen med bra damer. I hvert fall oftere enn motsatt vei. Tror nok menn vektlegger utseende mye mer enn damer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis jeg skal finne meg en dame jeg vil satse et forhold på, så går jeg etter den fineste for så å finne ut hvordan hun er. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg kjenner selv mange som er rundt 165-170 cm og som absolutt ikke har problemer på damefronten. Men jeg tror dette har med selvsikkerheten å gjøre. De er ikke usikre på seg selv, hvilket jeg tror er noe jenter liker. Men uansett, lykke til edit: Jeg er selv ca 187cm lang. Endret 30. juli 2007 av Wnd Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har aldri hatt noen problemer med damer, og jeg har da selvtillit. Men jeg hadde ikke sagt nei til en 10/20 cm til. Er 169 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Høyde er ikke det viktigeste såklart. Men blir stortsett bare tiltrukket av gutter som er like høye eller høyere. Ville jeg vært mye høyere enn gutten ville jeg nok lett følt meg som "mannen" i forholdet. Uansett hvor dumt det høres ut. Hadde jeg falt for en fyr som var mye lavere enn meg hadde det selfølgelig vært ok, men det har ikke skjedd enda. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mannen i forholdet...Sjefen mener du? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker at han er like høy eller høyere enn meg. Ellers bare føler jeg meg som en kjempe i forhold Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 165cm er da ikke utrolig lite, trådstarter. Godt at folk er forskjellige sier jeg. Men du hadde kanskje ikke takka nei til 10cm ekstra Selv er jeg 161cm og trives igrunn ganske greit med det. Eneste som er irriterende er når folk gjør narr av deg, eller tror du er 12 bare fordi du er lav :| Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er 17 år og 164 cm. Regner med å vokse litt mer da Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kjæresten min sier hun foretrekker menn over 1.80, selvom hun sier det ikke er et absolutt must at han er så høy. Er 2.00 selv. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 2m her ogsa. og det er iallefall ikke en bonus. men hvor stor ulempe det er avhenger av dama da. Men det teller bra inarheten av menn da:P aldri opplevd brak pa byen. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Går greit for meg hvertfall, hun er vel 160ish... aldri opplevd brak pa byen. 9186980[/snapback] Hehe der kan jeg kjenne meg igjen, ingen som bråker så lenge du klarer å stå oppreist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå