Chad Thundercock Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Så, lev et interessant liv, bry dere, hjelp gamle damer over veien, ha kjæledyr, nyt alt som er vakkert og sant i livet, og gi fullstendig blaffen i alt som heter sjekketriks, Game osv - dere vil garantert ha det mye bedre, bli mer harmoniske og vil tiltrekke dere de rette damene. Sjekking har blitt SÅ langt mer enn bare levering av usmakelige linjer, har snakker vi om dyp og meningsfull personlighetsutvikling som til syvende og sist vil kunne gi deg hvilken som helst dame. Hvorfor ikke tiltrekke damer du selv liker? Endret 24. januar 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Gjest A Man Apart Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så, lev et interessant liv, bry dere, hjelp gamle damer over veien, ha kjæledyr, nyt alt som er vakkert og sant i livet, og gi fullstendig blaffen i alt som heter sjekketriks, Game osv - dere vil garantert ha det mye bedre, bli mer harmoniske og vil tiltrekke dere de rette damene. Sjekking har blitt SÅ langt mer enn bare levering av usmakelige linjer, har snakker vi om dyp og meningsfull personlighetsutvikling som til syvende og sist vil kunne gi deg hvilken som helst dame. Hvorfor ikke tiltrekke damer du selv liker? Jeg ser ikke helt poenget med teknisk personlighetsutvikling.. Om man nyter litteratur, gode filmer, lever livet skikkelig, så skal alt dette komme av seg selv, mener jeg. Virker som om dere driver med ren fasade- og strukturbygging av hus, men huset må møbleres også. Ellers vil det jo ikke fungere i lengden, skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ser ikke helt poenget med teknisk personlighetsutvikling.. Om man nyter litteratur, gode filmer, lever livet skikkelig, så skal alt dette komme av seg selv, mener jeg. Virker som om dere driver med ren fasade- og strukturbygging av hus, men huset må møbleres også. Ellers vil det jo ikke fungere i lengden, skulle jeg tro.. Les litt på forumet, du vil se menn ut i 30 årene som fortsatt lever i ufrivilig sølibat og menn som blir dumpet gang på gang fordi de ikke klarer å forstå hva de gjorde feil. Hele livet har de fulgt med på hollywood filmer hvor den romantiske og snille karen alltid stikker av med dama. Hvor penger, utseende og pikkstørrelse avgjør hvor flink du vil være med damar. BULLSHIT. Når en forstår de sosiale mekanismene rundt seg, vil en kunne kontrollere tilværelsen sin. Hvis du fortsetter med hva du alltid har gjort, vil du alltid gjøre det samme. 'Leve livet skikkelig' - ikke særlig konkrete greier eller hva? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 a man apart, jeg vil møblere hjemmet mitt med kvalitetsmøbler. Og så vil jeg at huset skal være bygget på en solid grunnmur, et skikkelig og robust fundament. Først når rammeverket er lagt kan man begynne å tenke på detaljene og alt stashet. Jepp, livet bør nytes Hvorfor leve et kjipt liv når man kan være lykkelig? At du har funnet lykken i gode filmer og god litteratur er toppers. Faktisk, hvis du har en god bok du vil anbefale, sleng den ut her Jeg finner glede i å utvikle meg som person og det å gjøre andre lykkelige. Jeg liker å se at folk rundt meg er glade, at de smiler, at de har det bra. Hva mener du med teknisk personutvikling? Hovedforandringen etter å ha oppdaget pu er at jeg er mye mer bevisst på det som skjer. Jeg tenker aktivt. Det er en konstant informasjonstrøm rundt og inni oss til enhver tid. Istedet for å sløve meg gjennom livet hvor jeg plukker opp veldig få ting av informasjonen rundt meg, så lærer jeg mye mer av mine erfaringer nå enn før. Jeg føler mer med på ting, jeg tenker gjennom ting, jeg trekker ut leksa og jeg utvikler meg som et menneske, og det er dritkult! For å svare på kommentaren din, hvorfor ikke? Hvorfor ikke drive med fokusert selvutvikling? Jeg sier fokusert, fordi jeg er av den oppfatning at vi alle utvikler oss, vi er alle i forandring. Men hos folk flest går denne utviklinga treigere fordi man ikke vier det nok oppmerksomhet Hm, hva har dette med topic å gjøre? ;p Mange jenter liker menn som er høyere enn dem, fordi de føler at mannen kan beskytte dem da. Men, så lenge man kan gi henne følelser er ikke slike ting så viktige Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 brutal_mann.. hele greia ligger i selve valget av brukernavn, og avskrive alt fordi det er ubehagelig.. javel. Mange menn som jorder hele dritten på penger, pikk, muskler whatever... Hva er avskrevet og hva er ubehagelig? Neste setning burde nok vert skrevet mer inkluderende, Vi er ikke inne i hodet ditt og vet ikke hva du har som støttetanker til denne setningen Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så, lev et interessant liv, bry dere, hjelp gamle damer over veien, ha kjæledyr, nyt alt som er vakkert og sant i livet, og gi fullstendig blaffen i alt som heter sjekketriks, Game osv - dere vil garantert ha det mye bedre, bli mer harmoniske og vil tiltrekke dere de rette damene. Sjekking har blitt SÅ langt mer enn bare levering av usmakelige linjer, har snakker vi om dyp og meningsfull personlighetsutvikling som til syvende og sist vil kunne gi deg hvilken som helst dame. Hvorfor ikke tiltrekke damer du selv liker? See? Tillærte teknikker. Det eneste som fungerer for den overfladiske kvinne. Dog, en PUA vil bli avslørt når fasaden ikke stemmer over ens med virkeligheten. Dvs, når pengene ikke eksisterer så forsvinner dama. Hm, hva har dette med topic å gjøre? ;p Mange jenter liker menn som er høyere enn dem, fordi de føler at mannen kan beskytte dem da. Men, så lenge man kan gi henne følelser er ikke slike ting så viktige Tja.. Penger hjelper _grundig_ på å gi en kvinne denne følelsen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Nettopp, mange som avskriver det du sier grunnet at de ikke ser lenger enn grammatiken. Angående jordingen så tenker jeg på selvtilliten og hva som legges i tomme (materie) verdier. Edit: Dette var et svar på ditt forrige innlegg brutal_mann. Endret 24. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, brutalmann, du har veldig mange gode points i det du skriver rundt omkring på forumet, dog, med en negativ vinkling. I guess, du er eldre enn oss og har en del livserfaring som du baserer dette på. Kanskje jeg er ung og naiv, men jeg velger å tro på min egen virkelighetstolkning, så får vi se om 20 år om jeg fortsatt holder ved mine synspunkter Men, hva definerer du som en pua? Hehe, men penger er fortsatt bare én vei til å gi henne denne følelsen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er 1.74, gjennomsnittlig pikk og alltid blakk. Hvordan har det seg at jeg drar damer, da? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er 1.74, gjennomsnittlig pikk og alltid blakk. Hvordan har det seg at jeg drar damer, da? Mulig du har en god personlighet? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men, hva definerer du som en pua? Pick-up-artist er det vel. Søk her på forumet så skal det være en egen PUA-tråd tror jeg(?). Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er 1.74, gjennomsnittlig pikk og alltid blakk. Hvordan har det seg at jeg drar damer, da? Mulig du har en god personlighet? Du har utseendet på plass, tipper jeg? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er 1.74, gjennomsnittlig pikk og alltid blakk. Hvordan har det seg at jeg drar damer, da? Sykdom, har den jeg også. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Finnes det en salve e.l. mot dette? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Finnes det en salve e.l. mot dette? Jepp, "mojo" heter det. Spør hos din lokale healer. Det finnes også et stoff mot høyde, om det var det du lurte på. Hasj kalles det for. Endret 24. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Nei, nei, mot dette sa jeg, hasj kan dog funke hvis man røyker nok og blir paranoid Endret 24. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det eneste stedet utseende har gjort nytte av sef når det kommer til jenter (merk IKKE damer), var på barne -og ungdomsskolen hvor jentene er latterlig overfladiske og lite modne. 'Hei, du er søt, skal vi være i lag en uke'? Man puler bare ikke på utseende. Ikke når det kommer til oss menn. Og Raijin er et stjerneeksempel på at PUA ikke er noe ala 'hva gjør en snelle som deg på et sted som dette' bullshit. PU har gjort den karen til noe vakkert. Lenke til kommentar
Gjest A Man Apart Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Les litt på forumet, du vil se menn ut i 30 årene som fortsatt lever i ufrivilig sølibat og menn som blir dumpet gang på gang fordi de ikke klarer å forstå hva de gjorde feil. Hele livet har de fulgt med på hollywood filmer hvor den romantiske og snille karen alltid stikker av med dama. Hvor penger, utseende og pikkstørrelse avgjør hvor flink du vil være med damar. De filmene kan ikke jeg ha sett.. Aldri sett en eneste Hollywood-film hvor "pikkstørrelsen" spiller noen rolle.. Kan du anbefale noen? Hvis du ikke blander med de som lages i San Fernando Valley da, like ved... ;-) BULLSHIT. Når en forstår de sosiale mekanismene rundt seg, vil en kunne kontrollere tilværelsen sin. Hvis du fortsetter med hva du alltid har gjort, vil du alltid gjøre det samme. 'Leve livet skikkelig' - ikke særlig konkrete greier eller hva? Du får den verdenen og det livet du selv skaper. Du kan ikke ha lest mye god litteratur, eller sett særlig bra kvalitetsfilmer, hvis du ikke har sett at disse inneholder svært så høyverdige betraktninger om "sosiale mekanismer", eller rettere sagt hvilke forskjellige illusjoner mennesker går rundt med, og hvilke sosiale spill og nykker som råder grunnen i forskjellige tidsepoker og steder, etc. Bare ordbruken "kontrollere tilværelsen sin" er litt nifs. Jeg kjenner bare en person som leser masse type "The Game" osv, og han er nettopp kontrollfreak, og på tross av at han er vellykket, høy og kjekk, så har han omtrent aldri dame. Jeg tror dessverre at hovedinntekten til "guruer" så som Neill Strauss, kommer fra folk som ham, som egentlig er noe forkrøplet pga. uheldige oppvekstforhold (altfor fasadeorienterte, innholdstomme borgerlige hjem, f.eks.) og som derfor trenger en helt annen type terapi og oppfølging enn hva folk som Strauss kan tilby. Jeg er helt enig i at det finnes veldig mye bullshit der ute å få, men hovedsaklig om man er en slitsom sjekkertype på byen. Da fortjener man nesten skiten man får, fra damer. Jeg har vært sinnsvakt populær og ettertraktet blant damer, og hvordan klarte jeg det? Jo, ved å følge oppskriften jeg skisserte. Mitt engasjement i samfunnet rundt meg, og mitt harde arbeid i organisasjonsliv osv, bar frukter - damer la merke til meg, og digget meg. Mitt tips: Oppsøk andre arenaer. Uteliv i Norge er deprimerende og sjelsfortærende over hele fjøla. De virkelig interessante kveldene får du når du er spesialinvitert i lukkede selskap. Ikke ute blant kreti og pleti av fulle kreti og pleti, som er villige til å kaste bort avsindige summer for å komme inn på overfylte, ekle klubber, og derfor blir irritable og av og til derfor hisser seg opp på hverandre, kommer med spydige bemerkninger og avvisninger etc. Du må finne deg et miljø hvor du kan gjøre deg bemerket. Enten det, eller så får du finne deg i å behandles som en hvilken som helst, av ei hvilken som helst, som du var dum nok til å prøve å runne et "game" på... Høyde eller ikke høyde - en del damer synes karer som opplagt prøver seg på noe, på byen, er fine mål å tømme ut frustrasjoner og leggspark på og mot. Du legger selv hodet på blokken, ikke sant.. Og det vet de, enkelte, å sette pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå