wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja, jeg sa jo at jeg misforstod. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja Virker som du går inn for å være så brutal som mulig, men det blir for påtatt Og ærlighet er ut? 20cm i forskjell er _mye_! Og det ser rart ut. Svaret ditt gikk hvert fall imot hva flertallet mente. Bare død fisk flyter med strømmen... 20cm får en kun til å tenke på Helvan og Halvan. Eventuelt "Oh my hun er lav!" eller "Oh my for en skyskraper han er!" Men folk sier jo ikke hva de tenker da... 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 20 cm er tross alt bare en kuklengde+ brutal_mann. Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg synes i alle fall ikke 20cm ser rart ut Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg bryr meg fint lite med pars høyder. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tror jeg de fleste gjør egentlig. Så lenge gutten er høyere enn jenta. Er vel en uskreven regel det. Kommer jo fra gammelt av, men ser jo også best ut når gutten er høyere enn jenta. Er ikke noe pes hvis jenta er litt høyere, men hvis jenta er veldig mye høyere enn gutten blir det jo litt rart. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du gjør. Jepp 20 cm er tross alt bare en kuklengde+ brutal_mann. Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg synes i alle fall ikke 20cm ser rart ut Som skrevet i tråden tidligere, 174cm Såpass gammel at jeg har begynt å krympe... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bare død fisk flyter med strømmen... 20cm får en kun til å tenke på Helvan og Halvan. Eventuelt "Oh my hun er lav!" eller "Oh my for en skyskraper han er!" Men folk sier jo ikke hva de tenker da... Hah! Det går fint an å være enig med flertallet (jorden er rund) uten at man gjør det for å følge strømmen. Du virker derimot som å ha det som prinsippsak å ha en mening som ingen kan si seg enig i, som for min del er like latterlig som å følge strømmen. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Som skrevet i tråden tidligere, 174cm Såpass gammel at jeg har begynt å krympe... Ai, da er du relativt lav for å være mann. Du virker derimot som å ha det som prinsippsak å ha en mening som ingen kan si seg enig i, som for min del er like latterlig som å følge strømmen. Sier meg enig i den. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror jeg de fleste gjør egentlig. Så lenge gutten er høyere enn jenta. Er vel en uskreven regel det. Kommer jo fra gammelt av, men ser jo også best ut når gutten er høyere enn jenta. Er ikke noe pes hvis jenta er litt høyere, men hvis jenta er veldig mye høyere enn gutten blir det jo litt rart. Mamma er sånn. "Du kan jo ikke få deg dame som er eldre eller høyere enn deg!". Ikke at jeg løper risikoen å få meg dame før neste tiår, men likevel. Tåpelig "regel". Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tåpelig "regel"? Enig med din mor Jeg er av den formening at gutten skal være både høyest og eldst (minst to år eldre og 10 cm høyere) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tåpelig "regel"? Enig med din mor Jeg er av den formening at gutten skal være både høyest og eldst (minst to år eldre og 10 cm høyere) Taake? Det var ganske teit. det burde ikke være noe regel for å elske hverandre. Uansett høyde og alder (Bare man ikke drøyer alderen..) Lenke til kommentar
floww Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg foretrekker faktisk at jentene er litt eldre, liker på en måte at jenta skal være klokere/mer erfaren. 2-4år eldre er perfekt (jeg er 18). har ikke problemer med å date høyere jenter heller, jeg er 177, så hender jeg møter høye jenter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sikkert kjipt for doedskvad å finne drømmejenta som er like gammel og bare 5 cm lavere. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sikkert kjipt for doedskvad å finne drømmejenta som er like gammel og bare 5 cm lavere. Ja...Det betyr så mye! (not) Dama mi er ca 3 cm høyere enn meg, jeg er 4 måneder eldre Har det noe å si? Nei. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tåpelig "regel"? Enig med din mor Jeg er av den formening at gutten skal være både høyest og eldst (minst to år eldre og 10 cm høyere) Jepp, hyperkonservative normer kan dra til helvete. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Til alle dere gutter som er rundt 15 som er rundt 160 høy. Jeg var vel rundt den høyden selv når jeg var 15. Nå er jeg 17 år og 174. Håper på å vokse et par centimeter til, så ikke mist håpet selv om du ikke er veldig lang i når du er rundt 15. Men en tommelfinger regel er jo at man blir omtrent like lang som sin far er om man er gutt da.... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg ble målt på sesjon i fjor.. har ikke vokst noe siden da Men det er vel litt individuelt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg var 168 i 8. klasse. Nå går jeg VG1 og er 1.73 edit: 168.. ikke 187 Endret 13. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Åja, hvilken fatal feil har skjedd med deg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå